Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det spillet er så evig digg.

Husker jeg og en kompis kunne spille i dagesvis :p

Tok det igjen i senere år også.

Var jeg hjemme alene ei helg, kansellerte jeg alle avtaler om hjemme alene-fest bare for å game Zeus med'n :p

Hehe, jau. Nå er jeg snart utilsnakkelig. :wee:

Småsøstre er et herk :p

7864772[/snapback]

Søsteren min er to år eldre enn meg. *host*

Lenke til kommentar

Vallergan forsterker tydligvis effekten fra Zolpidem Alpharma..

"

Interaksjoner: Samtidig inntak av hypnotika, beroligende midler, muskelavslappende midler, antidepressiva, antiepileptika, narkotiske analgetika, anestetika, neuroleptika og sederende antihistaminer kan gi en forsterkning av effekten på sentralnervesystemet. Alkohol kan forsterke virkningen av legemidlet. (I: N05C F02 zolpidem)"

 

Haha, det var morsomt.

Lenke til kommentar
Ja, men det forsterker de andre pillene mine.

 

Og zopiklonme får jeg en hælvettes smak i kjeftenm dagen etterpå.

7864852[/snapback]

Har aldri vært noe fan av zolpidem jeg da... Liker mye bedre zopiklone på tross av smaken. Med xanor eller sobril og somadril så ligger du der og føler at du blir vugga i søvn som på en båt som beveger seg i bølgene...

Lenke til kommentar
Har aldri vært noe fan av zolpidem jeg da... Liker mye bedre zopiklone på tross av smaken. Med xanor eller sobril og somadril så ligger du der og føler at du blir vugga i søvn som på en båt som beveger seg i bølgene...

7864864[/snapback]

Hehe, legen stapper meg full med stilnoct og zolpidem, får vel sobril elns av legen etterhvert når hun innser at det ikke funker med sånne midlertidige hjelpemidler, men så sies det at man skal være forsiktig å skrive ut dette til folk med depresjon, garantert derfor jeg ikke fikk av den forrige legen min, så jeg bytta tilbake igjen.

Derfor jeg ikke har spurt om anti depp fra legen :wee:

Lenke til kommentar
Neida... Har fyra et par ganger med lillesøstra mi og drekker med lilliebroren min akk. nå... Synes det bare er kos jeg...

7864887[/snapback]

Noe sier meg at du ikke har søsken som er 8 år yngre? :hrm:

7864937[/snapback]

Hehe... de er tvillinger og begge to er 8 år yngre jo :p

 

edit: men har aldri nyti noe rusmiddel med dem som jeg vet de ikke har brukt fra før...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Dere er jo rusmisbrukere hele gjengen jo...  :mad:

7864973[/snapback]

Det er forskjell på bruk og misbruk da :p;)

Men i mitt tilfelle så har jeg i perioder krysset den grensen hehe

 

Den pakka med fløtegratinerte poteter var mongo, jo. Jeg må ha i fløte.

Pleier jo alltid være melk :dontgetit: Men nå sku det være 2dl fløte og 4dl melk.

Så jeg tok 2dl melk og 4dl melk. Tror dere det funker? :ermm:

7864971[/snapback]

Det funker fett det... Har gjort det slik selv.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
edit: men har aldri nyti noe rusmiddel med dem som jeg vet de ikke har brukt fra før...

7864943[/snapback]

 

Spilte litt kort i går i et lag jeg ikke kjenner så godt. Plutselig sier han ene: Jeg sier jo ikke nei takk til narkotika hvis noen tilbyr meg.

 

Er det slik det har blitt idag? Er dette hverdagslig? Er jeg gammeldags?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...