Niqābninja Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Orker ikke no anna enn Cosylan og Cola i dag, jeg Sitter og prøver å fylle ut søknader til fhs, og får vel egentlig helt noia og er overbevist om at alle blir avslått Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Fylla resulterte i noen dårlige tråder i går.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Orker ikke no anna enn Cosylan og Cola i dag, jeg Sitter og prøver å fylle ut søknader til fhs, og får vel egentlig helt noia og er overbevist om at alle blir avslått 7864613[/snapback] Cosylan er så jævlig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Cosylan er så jævlig 7864668[/snapback] hva er cosylan igjen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Sånn hostesaftlignende ting med morfin og seksognetti. Brekker meg bare ved tanken Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Her går det bare i Pizza, Public Enemy og snart Master of Olympus: Zeus. Søsteren min har fest I kjellerleiligheten. Får se om jeg går ned og hilser litt etterhvert. Hun har noen ganske greie veninner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Sånn hostesaftlignende ting med morfin og seksognetti.Brekker meg bare ved tanken 7864691[/snapback] Stemmer... Er lltid digg med litt morfin. om det er cosylan, tramadol, ketorax eller whatever er ikke så nøye hehe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Her går det bare i Pizza, Public Enemy og snart Master of Olympus: Zeus. Søsteren min har fest I kjellerleiligheten. Får se om jeg går ned og hilser litt etterhvert. Hun har noen ganske greie veninner. 7864705[/snapback] Zeus type spillet fra Sierra? edit: søstersen har noen ganske greie venninner hu og, men hu klorer ut øya mine og sparker meg i balla bare jeg snakker med de Endret 3. februar 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Stemmer... Er lltid digg med litt morfin. om det er cosylan, tramadol, ketorax eller whatever er ikke så nøye hehe 7864706[/snapback] Med en smak av fersken og menthol så er det ikke kjempedigg, menneh.. Hjelper mot hostinga og løser opp slimet litt. Det er kos Nå ska jeg lage meg fløtegratinerte poteter og peppersaus Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hva skjer her i kveld? Har akkurat eid litt i CS:S. Fikk 24 kills og 2 deaths. Ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Stemmer... Er lltid digg med litt morfin. om det er cosylan, tramadol, ketorax eller whatever er ikke så nøye hehe 7864706[/snapback] Med en smak av fersken og menthol så er det ikke kjempedigg, menneh.. Hjelper mot hostinga og løser opp slimet litt. Det er kos Nå ska jeg lage meg fløtegratinerte poteter og peppersaus 7864734[/snapback] oh, det er nam det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Stemmer... Er lltid digg med litt morfin. om det er cosylan, tramadol, ketorax eller whatever er ikke så nøye hehe 7864706[/snapback] Med en smak av fersken og menthol så er det ikke kjempedigg, menneh.. Hjelper mot hostinga og løser opp slimet litt. Det er kos 7864734[/snapback] Prøv å ta hele flaska på styrten. Også tar du en paracet for det øker effetkten så skal jeg love deg en liten "snurr" hehe Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Zeus type spillet fra Sierra? Er nok det spillet det er snakk om ja. Spillte det jævlig mye når jeg var ti. edit: søstersen har noen ganske greie venninner hu og, men hu klorer ut øya mine og sparker meg i balla bare jeg snakker med de 7864712[/snapback] Det er en helt annen sak. :!: Edit: Quote kluss. Som vanlig. Endret 3. februar 2007 av HorSe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Zeus type spillet fra Sierra? Er nok det spillet det er snakk om ja. Spillte det jævlig mye når jeg var ti. edit: søstersen har noen ganske greie venninner hu og, men hu klorer ut øya mine og sparker meg i balla bare jeg snakker med de 7864712[/snapback] Det er en helt annen sak. :!: Edit: Quote kluss. Som vanlig. 7864756[/snapback] Det spillet er så evig digg. Husker jeg og en kompis kunne spille i dagesvis Tok det igjen i senere år også. Var jeg hjemme alene ei helg, kansellerte jeg alle avtaler om hjemme alene-fest bare for å game Zeus med'n Småsøstre er et herk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg er yngst av alle søskene mine. Det er gøy, yngst ftw! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Prøv å ta hele flaska på styrten. Også tar du en paracet for det øker effetkten så skal jeg love deg en liten "snurr" hehe 7864751[/snapback] Er det ikke en grunn til at det frarådes å blande rusmidler og medisin? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) oh, det er nam det 7864746[/snapback] Det er kjempenam Prøv å ta hele flaska på styrten. Også tar du en paracet for det øker effetkten så skal jeg love deg en liten "snurr" hehe 7864751[/snapback] Hehe, ja'ah, veit Gawd, tror jeg ska ta et par tyrkershots etterpå. Alkohol hjelper mot alt, ja? EDIT: @Daniel: Nå snakker han om å blande medisin og medisin, da Endret 3. februar 2007 av bazukh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg er yngst av alle søskene mine. Det er gøy, yngst ftw! 7864784[/snapback] Jeg er 8 år eldre enn lillebroren og lillesøstra mi. Fant ut at det kunne være en god ide å være et dårlig eksempel på hvor ille det kan bli slik at de kanskje lar vær å gjøre alle de dumme tinga jeg har gjort Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Det er kjempenam Hehe, ja'ah, veit Gawd, tror jeg ska ta et par tyrkershots etterpå. Alkohol hjelper mot alt, ja? 7864800[/snapback] Enda bedre med fløtesaus dog Alkohol hjelper mot alt! Fra kvalme til depresjon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Prøv å ta hele flaska på styrten. Også tar du en paracet for det øker effetkten så skal jeg love deg en liten "snurr" hehe 7864751[/snapback] Hehe, ja'ah, veit Gawd, tror jeg ska ta et par tyrkershots etterpå. Alkohol hjelper mot alt, ja? 7864800[/snapback] Alkohol er jo bakteriedrepende hehe Dessuten så gjør det morfinrusen enda bedre hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg