Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Ro ned 5-dobbelt postinga nå Hvem av dere skal på tg btw? Endret 3. februar 2007 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hvem av dere skal på tg btw? 7864241[/snapback] Meg og Jonte666 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Ah... Vin Ingenting som ei flaske eller to når man skal manne seg opp til å dra på fest med 80 fjortiser oh yeah ^^ edit: Halleluja, dette går til helvete. 4 av vaktene er i nabokommunen i forhold til der hvor festen skal holdes. 4 av 6 vakter. Jeg ler. Samt fotografen som skal bevare minnene for fjortisene. Oh yeah Endret 3. februar 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hva med en cola, når det er mange 25åringer som sitter nede og drikker...hmm, jeg velger ditt liv.... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Ah... Vin Ingenting som ei flaske eller to når man skal manne seg opp til å dra på fest med 80 fjortiser oh yeah ^^ 7864287[/snapback] Herregud ^^ Holder meg til ølen min jeg, og i helga er det tydeligvis sånne 1.25 L plastflasker med Hansa som gjelder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Ha ha, øl ja. Alt jeg har er kokosøl. Og det smakte for jævlig Nei, nå kjefter danielzu på meg. Han er en av vaktene, som er der Går dette bra? Neppe Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Ha ha, øl ja.Alt jeg har er kokosøl. Og det smakte for jævlig Nei, nå kjefter danielzu på meg. Han er en av vaktene, som er der Går dette bra? Neppe 7864324[/snapback] Dømt til å mislykkes. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Et lite tips til alle SO-brukere... Ikke ta sobril før du skal drekke. Begynner å bli full allerede og har ikke drukket ferdig den andre ølen min enda Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hvem av dere skal på tg btw? 7864241[/snapback] Jeg skal. clvn óg, veit jeg. Er vel en tråd om det her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Der meldte 2 av vaktene avbud De skulle skru bil Og jeg kommer meg fortsatt ikke utover. L4r5: Hva er Sobril? woohoo! Som lyn fra klar himmel dukka to andre kompiser opp og lurte på om jeg trengte de til noe i kveld. Konuge! Endret 3. februar 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 L4r5: Hva er Sobril? 7864358[/snapback] Beroligende... benzodiazepin. På pakka står det "bør ikke kombineres med alkohol" men det brydde ikke jeg meg om hehe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 L4r5: Hva er Sobril? 7864358[/snapback] Beroligende... benzodiazepin. På pakka står det "bør ikke kombineres med alkohol" men det brydde ikke jeg meg om hehe 7864374[/snapback] ha ha gimme Jeg trenger det om natta. Da er jeg hyperaktiv eller noe Samt til å poppe når jeg får 5times panikkanfall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 ha ha gimme Jeg trenger det om natta. Da er jeg hyperaktiv eller noe Samt til å poppe når jeg får 5times panikkanfall 7864385[/snapback] Får det for angstanfall men må innrømme at jeg bruker det litt sånn utenom for "kos" også hehe Men de er MINE! My precious! Du får nok INGEN av dem Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Ok; da går vi alle hver til vårt et par timer, så ser vi hvem som fortsatt er i stand til å skrive noenlunde forståelig etter at alt vi har av alkoholholdige drikkevarer er borte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) hmm... da får jeg få legen til å skrive ut noe stæsj til meg likevel. men nå var det kvid russer på g ;P Iceman, god idé Jeg kommer tilbake rundt 4. Suse berusa Endret 3. februar 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Ok; da går vi alle hver til vårt et par timer, så ser vi hvem som fortsatt er i stand til å skrive noenlunde forståelig etter at alt vi har av alkoholholdige drikkevarer er borte. 7864406[/snapback] Den er grei... Er jeg ikke tilbake innen et par timer så er det fordi jeg ikke er i stand til å skrive Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Da kommer jeg tilbake om en Fear and Loathing in Las Vegas Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 White Russian er i bunn og grunn en jævlig god drink! Man kjenner ikke alkoholen eller noe ^^ Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 hehei alle sammen er på LAN hos en kompis oi da kan jeg jo ikke være her da *lukkerinternettoggjørnoeannet* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 The O.C er for søtt. I love it. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg