SKAÐI Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Ny server og 1.sex ... yaaaaay Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Ny server folkens, den sugde. Where did ZeroMac go? 7863844[/snapback] Aner ikke. Hvor ble det av alle sammen? (btw den Teamkillen var et uheld gjør ikke sånt med vilje) Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Kult. Jeg gamer dam på msn. 7863762[/snapback] Ey, skal jeg eie deg? :!: Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Legg med til på msn dem som vil, bedre å snakke der enn her. ^^ [email protected] Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Thewiz: Nå får du spam! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Ny server folkens, den sugde. Where did ZeroMac go? Jeg er her. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 God dag. Hva skjer? Jeg tror jeg må lage meg middag snart. Dvs. gå og kjøpe grandis. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 God dag. Hva skjer? Jeg tror jeg må lage meg middag snart. Dvs. gå og kjøpe grandis. 7863977[/snapback] Frøken Dings er ute og handler nå, jeg tar meg en dusj. Klar for rolig og koselig lørdagskveld! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Der gikk det hull på den første halvliteren min med Rignes Har pynta og sminka meg klar, sitter bare å venter på en kompis som ikke veit hvor det er, så vi skal følge han. Har t.o.m. på meg lebestift. Det er rare greier. Håret setter seg fast i leppene heletiden og jeg føler jeg synes for mye. Må få slutt på denne "jente-sirkelen" jeg ahr beveget meg inn i. *Styrte i seg ølen, sette på slayer og løpe ut å ta en feit rullings* Endret 3. februar 2007 av mushi Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Frøken Dings er ute og handler nå, jeg tar meg en dusj. Klar for rolig og koselig lørdagskveld! 7863995[/snapback] Høres digg ut. Ha en fin kveld! CS? Skriv server her. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Frøken Dings er ute og handler nå, jeg tar meg en dusj. Klar for rolig og koselig lørdagskveld! 7863995[/snapback] Høres digg ut. Ha en fin kveld! Poker? Skriv klient her. 7864021[/snapback] Fixed. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 har du slutta helt med parkour, Tomaten? Eller har du tenkt til å holde på igjen når sommern kommer. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 CS? Skriv server her. 7864021[/snapback] 1.6 eller Source? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 har du slutta helt med parkour, Tomaten?Eller har du tenkt til å holde på igjen når sommern kommer. 7864032[/snapback] Jeg er slapp og sløv. Hopper litt rundt, men vi får se. Det er jo alltids gøy å hoppe litt, det gjør jeg naturlig, men jeg tror ikke jeg kommer til å sette noen store mål om å utvikle meg. Kan hende jeg tar noen løpeturer utover sommer'n... Det får vi se på. Du er aktiv? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 jeg er aktiv sånn av og til hopper jo her og der helt naturlig jeg også, og litt når jeg kjeder meg. Har ikke vært på noen av treffa ellerno. Men jeg klarer NESTEN raiz da selv om det ikke er en vault ellerno. bare litt problemer med beina på den. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Ny server? Noe jeg ikke har fått med meg her? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 jeg er aktiv sånn av og til hopper jo her og der helt naturlig jeg også, og litt når jeg kjeder meg. Har ikke vært på noen av treffa ellerno. Men jeg klarer NESTEN raiz da selv om det ikke er en vault ellerno. bare litt problemer med beina på den. 7864054[/snapback] Raiz? Det er et triks? Har vel følgt med litt for lite i det siste innen parkour... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Woho, jeg har ikke spelt CS på lenge. Nå blir jeg eid av kompisen min. Vi har gjort avtale da, han bruker kniv, jeg kan velge fritt, men jeg blir nok alikevel eid. :!: EDIT: Thewiz, hvorfor er du ikke på msn? Endret 3. februar 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 *gjesp* God morgen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) *gjesp* God morgen 7864081[/snapback] rofl. Det var ikke så veldig lurt hva, bundy? Endret 3. februar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg