Heilage Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg tror det suger mer å lese historie på en lørdag enn å lese engelsk. Engelsk er jo <3 7861731[/snapback] Lese engelsk er greit. Men å skrive er kjedelig, hvertfall om den kalde krigen og kommunismen PÅ ENGELSK! 7861770[/snapback] Jeg tror jeg ville takket høyere makter hvis jeg fikk i oppgave å skrive om den kalde krigen på engelsk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Demille: Vet ikke om du har nytte av informasjonen der, men du kan jo ta en titt. Legg meg til på messenger, så skal jeg sende det til deg. 7861839[/snapback] Effektiv måte å få msn-adressen til søte jenter det der Det hagla i bakken. Orka ikke kjøre lenge da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 PCEN MIN FUNKER IGJEN JAAA!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Effektiv måte å få msn-adressen til søte jenter det der 7862006[/snapback] Var da strengt tatt hun som spurte da Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Men han kunne da sendt det med pm? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Men han kunne da sendt det med pm? 7862095[/snapback] Hysh. Du ødelegger for mannen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Haha, tullinger. Jeg visste forresten ikke at det gikk ann å sende dokumenter via PM... <-n00b Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Joda, det er faktisk mulig,dog har aldri gjort det. Aldri hatt behovet for å sende ting over PM. Syns det er bedre å hoste det eksternt så jeg har kontroll på det selv elns. Jeg lurer på om jeg skulle bryte meg på å kjøre hjem en tur dog jeg vet ikke om jeg kommer meg opp bakken her med tyttebæra. Urk..Tyttebæra er en liten drit-toyota som jeg låner av en kompis mens han er i Tromsø. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 haha :!: Aldri gå i en nyvaska trapp med våte sokker! trokka litt for langt ut og BOM der smalt det har litt vondt i stompen nå Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 I dag blir det pizza, spill og milkshake. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Endelig våken etter en hard natt med pils og god musikk. Fyfaen jeg er stiv i nakken! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 I dag blir det grandis ELLER kjøttdeig/makaroni-opplegg, brus, sjokolade og WoW. Ja, etter jeg er ferdig med å lese. Har snart lest om andre verdenskrig, den kalde krigen og hitler i to timer. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 i dag blir det kanskje pizza da også, og animering i ToonBoom. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som har store planer om å dra ut på byen i dag? (Oslo) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 fy faen...i dag føler jeg meg så dårlig :S . kvalm og uggen som bare det Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Dere er ugne og kvalme, jeg er klar for pils Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Dere er ugne og kvalme, jeg er klar for pils 7862700[/snapback] Klar for pils her også, må bare gidde å gå og kjøpe den først. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Blir det nok en kjedelig kveld. Jeg hater å være slapp og blakk. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 i dag blir det taco og goeW Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 haha :!:Aldri gå i en nyvaska trapp med våte sokker! trokka litt for langt ut og BOM der smalt det har litt vondt i stompen nå 7862286[/snapback] Det gjør så jævlig vondt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg