Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor orker du å bruke tid å penger på fisker?

7396729[/snapback]

Jeg klarer ikke holde liv i planer. Akvarier har planter, og fisker er tøffe :) Finnes ikke noe som gir mer harmoni i et hjem, og spesiellt stua, enn et akvarie eller fem ;)

Stakkars fisken... Er vel ikke dens skyld hvis den har som innstinkt å spise andre.. Allikevel dømmes den til døden. :(

7396732[/snapback]

Fisken jeg tok livet av er en den vanskeligste av de vanskelige og kompliserte fiskene du kan ha i et akvarie. Han skal ha en stim på minst 8 stk, og jeg hadde en. Fiskematen jeg hadde gjorde at organene hans går i oppløsning fant jeg ut, siden den må ha hjemmelaget og spesialbestilt for, noe jeg ikke har. Derfor gikk hue hans :) Fikk fisken i bytte mot en piraya i sommer, og han har hatt et helt akvarie alene for ingen kan gå sammen med han. Jeg anså slaget som tapt nå.

Lenke til kommentar
Hvorfor orker du å bruke tid å penger på fisker?

7396729[/snapback]

Jeg klarer ikke holde liv i planer. Akvarier har planter, og fisker er tøffe :) Finnes ikke noe som gir mer harmoni i et hjem, og spesiellt stua, enn et akvarie eller fem ;)

7396775[/snapback]

Kan si jeg greier meg helt fint uten et akvarium, og fisker er ikke tøffe. De er kjedelig og stygge. De ligger liksom der dagen lang å plasker, ikke mye underholdning eller kos.

Min mening såklart :wee:

Lenke til kommentar
Mann.

7396872[/snapback]

Det ender bare med at hannkaninen og den lillesøstrene mine har fra før biter ballene av hverandre, så da tror jeg den er uaktuell. Det blir så mye styr av det...Selv om kaninkamp kanskje hadde vært en inntektskilde? :hmm: Noen som ville veddet på kaninkamper?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...