stoltz Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Lurer på innkjøp av ny mobil. Vet dere noe om BenQ-Siemens EL71? Edit: Er forresten jævlig på tide. Har Sony Ericsson K700. Endret 3. februar 2007 av HorSe Lenke til kommentar
Solid Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Vel hei hopp og hadet bitches. Jeg skal trene og jobbe matte. Ønsk meg lykke til. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Har åpnet PSUen nå. Alt ser normalt ut. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Lurer på innkjøp av ny mobil. Vet dere noe om BenQ-Siemens EL71? Edit: Er forresten jævlig på tide. Har Sony Ericsson K700. 7860995[/snapback] Har den jeg og....den funker fortsatt da... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg skal på Ikea i dag. Kjøpe ny seng. Yay 4 me! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Har åpnet PSUen nå. Alt ser normalt ut. 7861042[/snapback] Ikke at jeg kan så mye, men kan det ikke være farlig å tukle med PSU-er? Vet du hva du gjør? Lurer på innkjøp av ny mobil. Vet dere noe om BenQ-Siemens EL71? Edit: Er forresten jævlig på tide. Har Sony Ericsson K700. 7860995[/snapback] Har den jeg og....den funker fortsatt da... 7861060[/snapback] Joda, joda. Den funker, men det går kortere og kortere mellom hver gang jeg må lade, og det er noe tull med forbindelsen mellom laderen og batteriet som gjør det vanskelig å få ladet den. Hender jeg må stå i opp til ti minuter og fikle. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Glemte sovepillene mine igår. Sov 7 timer og våknet 5-6 ganger. Tar jeg pillene sover jeg lett 9 timer og klarer så vidt å stå opp. Tror faktisk de funker allikavel. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Har åpnet PSUen nå. Alt ser normalt ut. 7861042[/snapback] Ikke at jeg kan så mye, men kan det ikke være farlig å tukle med PSU-er? Vet du hva du gjør? 7861111[/snapback] Såklart vet jeg hva jeg gjør. Jeg har drevet med dette i 5 år. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Glemte sovepillene mine igår. Sov 7 timer og våknet 5-6 ganger. Tar jeg pillene sover jeg lett 9 timer og klarer så vidt å stå opp. Hvorfor trenger du sovepiller når du sover 7 timer? Og, et spm. til: Hvorfor har man sovepiller? Pga. sovevansker? Ganske logisk da, men.. Bare spør. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Såklart vet jeg hva jeg gjør. Jeg har drevet med dette i 5 år. 7861124[/snapback] Mente ikke å tro du var dum. Greit å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hva skjer i SO? Jeg skal i bakken i dag. Har ikke vært på tre uker. Det blir digg! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hva skjer i SO? Jeg skal i bakken i dag. Har ikke vært på tre uker. Det blir digg! Herr Brun! Long time, no see. Hvordan går det? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hvorfor trenger du sovepiller når du sover 7 timer? Og, et spm. til: Hvorfor har man sovepiller? Pga. sovevansker? Ganske logisk da, men.. Bare spør. 7861133[/snapback] Hvis du leste hva jeg skrev, så våknet jeg 5-6 ganger i natt. Hver gang jeg våkner bruker jeg en halvtime på å få sove igjen. så jeg brukte over 3 av 7 timer bare på å prøve og få sove. Forrige gang jeg glemte pilla mi sov jeg 2 timer før jeg var lys våken igjen. Man får sovepiller fordi man har dårlig sovemønster og pillene skal hjelpe deg med å få et ordentlig igjen. elns. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Sovepiller er sikkert bare humbug Hmm. Lurer litt på hva jeg skal eta til middag i dag. fattern og muttern dro på hytta nå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 *snup* Ahlala. I see. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hva skjer i SO? Jeg skal i bakken i dag. Har ikke vært på tre uker. Det blir digg! Herr Brun! Long time, no see. Hvordan går det? 7861141[/snapback] Det går supert her. Enn med deg? Stikker i bakken nå. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hva er vel bedre enn å sitte å gjøre engelsk på en lørdag. ...Er så sinnsykt lenge siden jeg har skrivd på engelsk nå, noen som føler for å rette når oppgaven er ferdig? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hva er vel bedre enn å sitte å gjøre engelsk på en lørdag. ...Er så sinnsykt lenge siden jeg har skrivd på engelsk nå, noen som føler for å rette når oppgaven er ferdig? 7861294[/snapback] Jeg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hva er vel bedre enn å sitte å gjøre engelsk på en lørdag. ...Er så sinnsykt lenge siden jeg har skrivd på engelsk nå, noen som føler for å rette når oppgaven er ferdig? 7861294[/snapback] lag tråd i skoleforumet etterpå så kan jeg gå over den =) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg 7861296[/snapback] Okei, sender den på mandag eller noe sånt. Da jeg regner med å være helt ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg