Bruker-33331 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg skal prøve å ta 7 vallergreand og legge ,eg- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Holder med en runk for meg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 var lite godt med hostesaft. ysj Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 jeg trenger matg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 jeg trenger matg 7860531[/snapback] Du trenger å legge deg og slutte å konsentrere deg om helt andre ting en å sitte ved en PC. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Yey! jeg klarte å kjøre ut i dag jeg. Eller, jeg fikk ene forhjulet ute i snøen, så tenkte jeg at jeg bare vrir litt på rattet og rygger. Men da sklei jo selvfølgelig hele bilen ned i renna. Men fatter ftw, han kom å dro meg opp. grats til meg Edit: men i morra skal jeg hente bil, så da kan jeg kjøre ut med den istedet for pappa sin renault neida, kjører pent jeg, hadde bare uflaks på ustrødd vei Endret 3. februar 2007 av Nstin Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Skulle akkurat gjøre det- Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Med tanke på klokken så sier jeg at det er på tide å legge seg. Da ønsker jeg alle her en god natt og sov godt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Svarte !%!#% drit. Jeg har en døende harddisk. Blir nødt til å investere i en ny en da nå som lønninga kommer. Trodde virkelig ikke jeg skulle få problemer med Seagate men det ser vist slik ut. Så begynner den kjedelige veien med å ta backup av det man har liggende. BLAH! Møkkdag. Edit: SHIT...alt jeg har av musikk og stuff ligger på den disken! ARGH! *dunke hodet i veggen* Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 JAAA! Vi vant basketballkampen. Og vi var så nære på å tape. Det tar på når hele skolen roper "Fuck you, you fucking son of a bitch. You fucking suck", og så for å prøve å ikke bli kjeftet på av lærerene og satt i detention. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Svarte !%!#% drit. Jeg har en døende harddisk. Blir nødt til å investere i en ny en da nå som lønninga kommer. Trodde virkelig ikke jeg skulle få problemer med Seagate men det ser vist slik ut.Så begynner den kjedelige veien med å ta backup av det man har liggende. BLAH! Møkkdag. Edit: SHIT...alt jeg har av musikk og stuff ligger på den disken! ARGH! *dunke hodet i veggen* 7860571[/snapback] Er det nå jeg skal si at regelmessig backup er en fin ting? Men har hardisken streika totalt nå? Er du heldig holder den vel noen dager/timer til... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 b-real: Uff. Jeg opplevde samme problem da jeg kom hjem fra juleferien i begynnelsen av januar. Gikk ikke mange dagene før jeg måtte punge ut for ny harddisk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Faen i helvete! PSUen min har takket for seg. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 jippi! nå har jeg vært å henta bil jeg er den stolte eier av en 91mod opel corsa 1.4i Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Faen i helvete! PSUen min har takket for seg. 7860883[/snapback] *patpat* @b-real: *patpat* på deg også. Koselig å treffe deg på Rema forresten Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Faen i helvete! PSUen min har takket for seg. 7860883[/snapback] *patpat* 7860892[/snapback] Det er ikke noe patpat! Hvis den kortsluttet, så kan den ha tatt med seg 1,1TiB med stuff i fallet. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Jaok, det er litt sugent. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Det er ikke noe patpat! Hvis den kortsluttet, så kan den ha tatt med seg 1,1TiB med stuff i fallet. 7860898[/snapback] Ai, den svir. *skrive ned dvd-er på huskelisten* Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Det var jaggu på tide Ellers bra? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg er fascinert over hvor teit TV-shop er. Eller Tvins, som det heter i disse dager. Nå fikk jeg lyst på sjokolademilkshake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg