Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yey! jeg klarte å kjøre ut i dag jeg.

 

Eller, jeg fikk ene forhjulet ute i snøen, så tenkte jeg at jeg bare vrir litt på rattet og rygger. Men da sklei jo selvfølgelig hele bilen ned i renna. Men fatter ftw, han kom å dro meg opp. grats til meg

 

Edit: men i morra skal jeg hente bil, så da kan jeg kjøre ut med den istedet for pappa sin renault :p neida, kjører pent jeg, hadde bare uflaks på ustrødd vei

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Svarte !%!#% drit. Jeg har en døende harddisk. Blir nødt til å investere i en ny en da nå som lønninga kommer. Trodde virkelig ikke jeg skulle få problemer med Seagate men det ser vist slik ut.

Så begynner den kjedelige veien med å ta backup av det man har liggende. BLAH! Møkkdag.

 

Edit: SHIT...alt jeg har av musikk og stuff ligger på den disken! ARGH! *dunke hodet i veggen*

Lenke til kommentar
Svarte !%!#% drit. Jeg har en døende harddisk. Blir nødt til å investere i en ny en da nå som lønninga kommer. Trodde virkelig ikke jeg skulle få problemer med Seagate men det ser vist slik ut.

Så begynner den kjedelige veien med å ta backup av det man har liggende. BLAH! Møkkdag.

 

Edit: SHIT...alt jeg har av musikk og stuff ligger på den disken! ARGH! *dunke hodet i veggen*

7860571[/snapback]

Er det nå jeg skal si at regelmessig backup er en fin ting?

 

Men har hardisken streika totalt nå? Er du heldig holder den vel noen dager/timer til...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...