Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hva pokker da. Når det endelig skjer noe action og det blir publisert nakenbilder så er jeg ikke der? HVA? :(

 

Jaja, får ta til takke til det dotten sendte meg da :(

7860042[/snapback]

 

 

Haha, as if ^^

 

Eneste nakenbildene jeg vile sendt deg er de av LarsP og SteffyBoy når de bedrev dette, slik at ikke bare Bundy ville hatt problemer med å sove. :wee:

Lenke til kommentar
Haha, as if ^^

 

Eneste nakenbildene jeg vile sendt deg er de av LarsP og SteffyBoy når de bedrev dette, slik at ikke bare Bundy ville hatt problemer med å sove. :wee:

7860339[/snapback]

Hehe, er lov å prøve iallefall! Kekekeke

 

Blah...jeg fatter ikke hva det er med gutter som får trangen til å kline med andre gutter i fylla...huff...finn dere et kvinnfolk!

Lenke til kommentar
Blah...jeg fatter ikke hva det er med gutter som får trangen til å kline med andre gutter i fylla...huff...finn dere et kvinnfolk!

7860345[/snapback]

Alt som inneholder alkohol inneholder også østrogen, dermed blir folk tiltrukket gutter, snakker bare dritt, blir dårlig til å kjøre, og føler at de er utrolig mye smartere, penere og rikere enn alle andre.

Lenke til kommentar
Blah...jeg fatter ikke hva det er med gutter som får trangen til å kline med andre gutter i fylla...huff...finn dere et kvinnfolk!

7860345[/snapback]

Alt som inneholder alkohol inneholder også østrogen, dermed blir folk tiltrukket gutter, snakker bare dritt, blir dårlig til å kjøre, og føler at de er utrolig mye smartere, penere og rikere enn alle andre.

7860463[/snapback]

haha, nice one =))

 

i tillegg kan det også forekomme agressivitet og tårer uten god grunn til det

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...