Niqābninja Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 www.felleskatalogen.no 7860259[/snapback] No shit, Sherlock? Fikk ikkeno treff. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/zolpidemalpharma.htm Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Men hva pokker da. Når det endelig skjer noe action og det blir publisert nakenbilder så er jeg ikke der? HVA? Jaja, får ta til takke til det dotten sendte meg da 7860042[/snapback] Haha, as if ^^ Eneste nakenbildene jeg vile sendt deg er de av LarsP og SteffyBoy når de bedrev dette, slik at ikke bare Bundy ville hatt problemer med å sove. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Haha, as if ^^ Eneste nakenbildene jeg vile sendt deg er de av LarsP og SteffyBoy når de bedrev dette, slik at ikke bare Bundy ville hatt problemer med å sove. 7860339[/snapback] Hehe, er lov å prøve iallefall! Kekekeke Blah...jeg fatter ikke hva det er med gutter som får trangen til å kline med andre gutter i fylla...huff...finn dere et kvinnfolk! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Eller så er det bare den indro homoen som slippes ut. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Er man homo, så er man homo. "Fyllehomo" er bare tull... Jenter derimot, kan godt rote litt til almenn forlystelse. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg har fint lite imot jenter som kliner, da kan jeg jo ikke være så prinsippløs å klage på at gutter gjør det. Stå på Lars og Steffy Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Det handler ikke om prinsipper, men preferanser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg så to vakre jenter som råklinte på t-banen i Oslo ikveld. Snasent. De bare satt der og kyssa hele turen. Endret 3. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Det er ubehagelig når folk glaner, veit dere Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Hvis de ikke vil at folk skal glane, sitter de ikke på en public t-bane vettu. Da kunne de ventet til de kom hjem. Endret 3. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Sitter du og glaner på to gutter som sitter og råkliner óg? Eller ei jente og en gutt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Ja. Misunnelig fordi jeg ikke kliner med noen selv. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hver sin lyst. Jeg er lei av å være sjuk. Sove. Mm. Natti (: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Det er ubehagelig når folk glaner, veit dere 7860426[/snapback] Råkliner man op offenltig sted over lengre tid, vil man ha oppmerksomhet, sånn er det med den saken. Natta&god bedring Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Nei, nå tar denne karen kvelden. God natt til de som fortsatt blir å våke. Seacrest out. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Noen ganger blir man bare fanga av øyeblikket Ritual Cutting er sære saker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Stort sett alt som har "Ritual" foran seg er sære saker. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Blah...jeg fatter ikke hva det er med gutter som får trangen til å kline med andre gutter i fylla...huff...finn dere et kvinnfolk! 7860345[/snapback] Alt som inneholder alkohol inneholder også østrogen, dermed blir folk tiltrukket gutter, snakker bare dritt, blir dårlig til å kjøre, og føler at de er utrolig mye smartere, penere og rikere enn alle andre. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Blah...jeg fatter ikke hva det er med gutter som får trangen til å kline med andre gutter i fylla...huff...finn dere et kvinnfolk! 7860345[/snapback] Alt som inneholder alkohol inneholder også østrogen, dermed blir folk tiltrukket gutter, snakker bare dritt, blir dårlig til å kjøre, og føler at de er utrolig mye smartere, penere og rikere enn alle andre. 7860463[/snapback] haha, nice one =)) i tillegg kan det også forekomme agressivitet og tårer uten god grunn til det Endret 3. februar 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg