b-real Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Men hva pokker da. Når det endelig skjer noe action og det blir publisert nakenbilder så er jeg ikke der? HVA? Jaja, får ta til takke til det dotten sendte meg da Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Tenkte meg å trene i morgen tidlig.. noen tips for å unngå fyllesjuke i morra?? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Tenkte meg å trene i morgen tidlig.. noen tips for å unngå fyllesjuke i morra?? 7860072[/snapback] Drikk vann. Masse vann. Får iallfall høre det hver gang jeg er på flasken. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Spy før du legger deg, så tar du ikke opp mer alkohol i løpet av natten. +masse vann selvfølgelig. Og noe mat. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Spis mat. Kroppen trenger næring for å forbrenne alkoholen..det er tross alt et fremmedlegeme som ikke skal være i kroppen normalt og da er det alltid godt å ha mat innabords. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Tenkte meg å trene i morgen tidlig.. noen tips for å unngå fyllesjuke i morra?? 7860072[/snapback] Drikk vann. Masse vann. Får iallfall høre det hver gang jeg er på flasken. 7860081[/snapback] Da skal jeg gjøre det. Skal bøtte nedpå med noen liter. Skal forresten filme til UKM i morgen, har leid inn to skuespillere.. en gammel busssjåfør og en dritfin modell som skal pose i bare bh og hotpants. Blir jævla morsomt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Da skal jeg gjøre det. Skal bøtte nedpå med noen liter. Skal forresten filme til UKM i morgen, har leid inn to skuespillere.. en gammel busssjåfør og en dritfin modell som skal pose i bare bh og hotpants. Blir jævla morsomt. 7860097[/snapback] LEIE inn skuespillere til en UKM-film? Noen setter seg for høye mål... Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Da skal jeg gjøre det. Skal bøtte nedpå med noen liter. Skal forresten filme til UKM i morgen, har leid inn to skuespillere.. en gammel busssjåfør og en dritfin modell som skal pose i bare bh og hotpants. Blir jævla morsomt. 7860097[/snapback] LEIE inn skuespillere til en UKM-film? Noen setter seg for høye mål... 7860110[/snapback] Nope.. setter meg ikke inn for høye mål. Får dekt dette av en bekjent. Denne personen fikset vedkommende arbeid på en bedrift, modellen poserer. Kan virke litt fjortis.. men har på følelsen at dette kan bli morsomt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Du får poste resultatet da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg har faktisk 7 pakker med vallergan Siden jeg bytta fastlage også bytta tilbake. Edit: og de nye pillene: "IVis forsiktighet ved bruk av Zolpiem Alparma: Dersom du lider av kroniske pusteproblemer (har astma) Dersom du lider av depresjoner" Bra jeg fyller kravene.. edit2: Bivirkninger: Redusert emosjonell evne Endret 3. februar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Du får poste resultatet da. 7860138[/snapback] Skal gjøre det. Blir forresten en "ekstrem-yoga" dokumentar om "oss som driver med alternativ yoga". Stikkord: - fjære (bølger, snø og sand) - veranda (bh, ukonsentrert.. fall) - snowboard (nude!) - rulletrapp - hustak Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 , og god natt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Ser på "All The Babes Want To Kill me" nå Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Bundy; Åssen piller ere du har fått nå? O.o Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 , og god natt. 7860165[/snapback] Mest tragiske jeg har sett.. unntatt den der videoen med "blodsvardeathdiehevnferdmusikk" med en video av en gjeng jungelfolk som danser med lettkledde blondiner. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Ser på "All The Babes Want To Kill me" nå 7860191[/snapback] Så den for to uker siden. Grei film syns nå jeg, men ikke like underholdene som jeg hadde håpet på. Usj, trening kl 11 i morgen tidlig, så jobb kl 2, så LAN kl 7. Travel dag, kor? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Bundy; Åssen piller ere du har fått nå? O.o 7860203[/snapback] Zolpidem Alpharma, og Stilnoct. Bytta fastlege, og fikk 4 pakker Vallergan, så bytta jeg tilbake til min gamle lege også fikk3 pakker til med vallergan. Masse koselige bivirkninger på de 2 første Endret 3. februar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Zolpidem Alpharma, og Stilnoct.Bytta fastlege, og fikk 4 pakker Vallergan, så bytta jeg tilbake til min gamle lege også fikk3 pakker til med vallergan. Masse koselige bivirkninger på de 2 første 7860235[/snapback] Hehe xD Kjekt men det jeg tenkte på var; hva slags piller er Zolpidem Alpharma? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Det er en noe av det samme i Stilnoct. Som er noe av det samme i valium. Elns. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Zolpidem Alpharma, og Stilnoct.Bytta fastlege, og fikk 4 pakker Vallergan, så bytta jeg tilbake til min gamle lege også fikk3 pakker til med vallergan. Masse koselige bivirkninger på de 2 første 7860235[/snapback] Hehe xD Kjekt men det jeg tenkte på var; hva slags piller er Zolpidem Alpharma? 7860253[/snapback] www.felleskatalogen.no, noen glass kaldt vann.. pussing av tenner.. god natt folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg