Fredrik Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg er sjokkert. Selvbildet mitt er blitt knust. *trøstespise Bananasplit* 7858800[/snapback] Tjukken! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Ikke plag Vidar! *trøste* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg ser du skriver et innlegg Dotten. Er det på grunn av tykke fingre at du bruker så lang tid? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Ikke la meg gå helt emo heller. Jobber hardt med å nå opp til mine idol; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Denne siden burde b-real fått seg en post på. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg ser du skriver et innlegg Dotten. Er det på grunn av tykke fingre at du bruker så lang tid? 7858832[/snapback] Jeg lukter straff. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jepp. Side 1881, tilkall b-real! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Det er straff nok å være fredrik, så han slipper alltid lett unna Thomas og Harald er som vanlig morsom på TV2 med sin penisfight Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Det er straff nok å være fredrik, så han slipper alltid lett unna Vidar-pwn! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Ikke la meg gå helt emo heller. Jobber hardt med å nå opp til mine idol; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7858834[/snapback] Slapp av vi bare mobber deg fordi vi er så glad i deg... Hva hadde forumet vært uten deg liskom? Hvem hadde lagd årskavalkader og lagt opp poller om det ikke hadde vært for deg? Tror OT-baren hadde sett helt anderledes ut om f.eks. Oivind_dahle eller trevakt hadde gjort dette... (ikke at jeg har noe i mot nevnte brukere... Trengte bare noen å nevne ) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Slapp av vi bare mobber deg fordi vi er så glad i deg... 7858871[/snapback] Hahaha, ja, det er nok derfor! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Enig, et forum trenger en Dott! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Den dagen jeg skulle blitt fornærmet av noen av de elskverdige forumfigurene er den dagen OT-Baren og "Politikk og Samfunn" smelter sammen. Dvs aldri. ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Den dagen jeg skulle blitt fornærmet av noen av de elskverdige forumfigurene er den dagen OT-Baren og "Politikk og Samfunn" smelter sammen. Dvs aldri. ^^ 7858890[/snapback] Er jeg elskverdig? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Hahaha, klarer knapt se på intervju med Dicaprio på TV2. Er latterlig flaut Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 huff, jeg er trøtt, tror jeg legger meg snart Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Dotten skulle gjerne lagt seg han og, men da kommer han seg ikke opp igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Dotten skulle gjerne lagt seg han og, men da kommer han seg ikke opp igjen. 7858916[/snapback] ØY! Personarngrep! *rapportert * Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg er trøtt, men har enda ikke lyst til å sove. Skal stikke å se ferdig Senkveld for så å se en Simpsons episode fra sesong 2 jeg ikke husker hva heter men som jeg har fått anbefalt fra en tråd på forumet, husker det nok når jeg ser tittelen. Så er det loppekassa Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Moren til fredrik er perfekt. På alle mulige måter Jeg tror det er en fordel om vi slutter å spamme SO. Noen som har fetsplaner i helgen da? Skulle egentlig ut i dag, men minstemann ligger med lungebetennelse så den planen gikk i vasken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg