Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle hatt en psykolog med meg når jeg monterer anlegg i den helvetes bilen. Sjeldent vært så mye forbanna før, kjenner ikke meg selv igjen omtrent.

 

Og etter at jeg har knotet i til sammen kanskje to timer med å bare få på plass spilleren, uten at kabler brytes, eller ligger i veien for spilleren, er det faen meg susing på høyttalerene og. Sikkert dårlig jording på spilleren, så den må vel ut igjen, om ikke det bare er dårlige kabler, noe jeg håper, siden de uansett ikke skal brukes. Phonoene ligger klare og er koblet til (heldigvis :p)

Lenke til kommentar
Når kan jeg se dette på youtube?

7858486[/snapback]

sikkert innen noen få dager hehe

Ikke annet enn at 90-tallets tyske ingeniører var høye på noe.

7858546[/snapback]

Øy, ikke dra alle sammen over en kam da...

Liker merce-folka ganske godt jeg da :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Å benytte forumet, det være seg tråder eller pm systemet, til å spre nakenbilder av forummedlemmer som ikke samtykker dette er overhodet ikke akseptabelt. Her snakker man flere månderes utestengelse og administrator vil ikke nøle med å sjekke brukerenes pm'er om det er mistanke om at slikt finner sted. Flere innlegg er her fjernet eller redigert.

 

Dette er særdeles alvorlig overtramp og om man verdsetter tilbudet som forumet er så bruk det ikke til slikt.

 

Dette skal ikke kommenteres videre og etthvert forsøk på å prøve å få fatt i slike bilder med bruk at forumet (dette inkluderer også pm) vil bli belønnet med at tilbudet til forumet blir fjernet. Godt mulig det blir permanent også.

 

Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. Det vil si, ikke kommenter dette innlegget ;)

Lenke til kommentar
Jeg liker ingen tyske ingeniører fra den tida. De fant sikkert ut at de skulle vært furtne over at de tapte krigen. Jævler.

7858566[/snapback]

Så nå tar de igjen med å lage biler som er vanskelig å sette inn stereo på liksom? :p

*snip snap*

7858587[/snapback]

oi! Hva har jeg gått glipp av?

Typisk meg å komme for seint til å få med meg sånt :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Noen som vil ha nakenbilder av Dotten...?

7858630[/snapback]

 

Dessverre, madammen nekter å sende dem rundt. Bittert er det. Spesielt artig var det å løpe rundt lille Lungårdsvannet naken i Russetiden. Dessverre glemte jeg å ta bilder av det.

 

Men at du har et nakenbilde av meg hengende over sengen forundrer meg ikke. Du er ikke den første. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...