Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Avføring er bare sunt da..

Tror jeg pelle meg ned på en butikk å handle litt snaks..er lenge siden jeg har sett film.

7856870[/snapback]

Snacks og film horer ikke nodvendigvis sammen. Det er skummelt naar du er avhengig av det for aa kunne se en film... Kiloene samler seg paa maven..

7856898[/snapback]

Er ikke avhengi av å ha snaks for å se en film, ikke i det hele tatt. Jeg har lyst til å belønne meg selv rett og slett :)

Og kiloene er jeg ikke bekymret for, den bekymringen overlater jeg til deg ;)

 

Hvordan går det i statene btw? Funnet deg tilrette?

Lenke til kommentar
Avføring er bare sunt da..

Tror jeg pelle meg ned på en butikk å handle litt snaks..er lenge siden jeg har sett film.

7856870[/snapback]

Snacks og film horer ikke nodvendigvis sammen. Det er skummelt naar du er avhengig av det for aa kunne se en film... Kiloene samler seg paa maven..

7856898[/snapback]

Allikevel er det ekstra koselig aa ha noe snacks som man kan kose seg med naar man ser paa film. :wee:

 

Jeg er sulten og blakk naa. Det er pisskaldt ute, saa jeg orker ikke gaa til minibanken. Ogsaa er skolematen forferdelig vond. :hmm:

Lenke til kommentar
Skolematen er bedre paa en privat skole, kjaere Ustedal.. :p Seriost, den er faktisk spiselig..

7857019[/snapback]

Jeg tviler ikke. Paa min skole har de funnet ut at de skal lage "sunn" mat. F.eks at de lager ganske saa usunn mat, men gir deg saa lite at du ikke blir mett, slik at du ikke kan spise deg feit. I tillegg maa du betale $1.40 for et maaltid som kan minne om en snacksbar (i mitt tilfelle). :thumbdown:

Lenke til kommentar

Vi maa folge en standard fra statsadministrasjoen, en nutritional standard. Men hva hjelper det, naar du bare kan faa mer french fries eller to cheeseburgere?

 

Vi har en god salatbar og en sandwichbar som minner litt om subway nesten. Ikke fullgod, men brukbar.

 

Men vi betaler 2.50/dagen hvis vi vil ha den lunchen..

\

EDIT: Eneste jeg maa klage paa er at den nutrion-standarden medforer at brus og koffeinholdige drikker er forbudt solgt paa skolen.. (Og jeg maa jo ha et visst inntak av diet coke..). Men Gatorade, det er greit.. (Og det er en del kalorier hvis du ikke trener...)

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om vi foelger en nutritional standard fra staten eller skolen, men irriterende er det uansett. De velger at de skal vaere sunne, derfor serverer de MINDRE mat, men ikke mindre usunt. Jeg er jo sulten hele tiden jo.

 

Brus er heller ikke lov her. Greit nok igrunn, selv om det hadde vaert godt med en brus eller to i timene. Men jeg drikker nok brus fra foer av.

 

Og en sandwichbar som minner om Subway? Jeg skulle doed for aa hatt det paa skolen, selv om Subway er ikke langt unna. Har du vaert paa Good Times? Tidenes beste burgere og pomme frites.

Lenke til kommentar

Subway er godt. Det er ikke saa veldig langt unna oss, saa vi kan springe bort dit naar det ikke er saa forbanna kaldt.

 

Spiser ikke burgere saa ofte, men det har oekt utrolig mye mer enn det jeg gjorde i Norge. Da er det kjekt aa ha en rask forbrenning og at man trener hver dag, saa slipper man ekstra vekt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...