Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det vil si at hun utnytter han. Det er dere kvinnfolk så fryyyyktelig flink til og det gjør meg egentlig dyktig forbanna. Men men..

7856405[/snapback]

Men er det så galt da? Han får nesten det han vil ha, og hun får. :)

7856426[/snapback]

Og vips, dere er hele problemet i hvordan dere tenker.
Lenke til kommentar
Ja

7856400[/snapback]

Ja, det vil si at hun utnytter han. Det er dere kvinnfolk så fryyyyktelig flink til og det gjør meg egentlig dyktig forbanna. Men men..

7856405[/snapback]

Men er det så galt da? Han får nesten det han vil ha, og hun får. :)

7856426[/snapback]

Nettopp... Nesten

Slik du legger det frem så ser det ut som hun ikke har planer om å la det gå videre men lar han tro at det kanskje kan gå videre.

Lenke til kommentar

*banne masse*

 

Ryggen min er max fubar.

Så vidt jeg kom meg ut av senga i dag.

Verker som et helvete når jeg går rundt her og vasker for å få bo hjemme lenge nok til å finne meg en egen bopel å bo de siste månedene før jeg flytter :p

 

 

Og midt oppi det hele, gav jeg pappa penger til å kjøpe meg en boks Nesquick i går, men hva kom han hjem med?

Sukkerfri O'boy!

Hva faen liksom?

 

For det første smaker den røv, og for det andre, er det klin umulig å blande pulveret med melka.

Det blir bare liggende oppå som et tjukt lag.

 

Bah, faenskap.

Lenke til kommentar
Halloen folkens!

 

God helg forresten. Hva skjer da? Jeg har lest psykologi i noen timer, men måtte ta meg en pause, fikk vondt i hodet. I dag skal jeg ta det forholdsvis rolig, lage meg noen biffer (samt bernaisesaus og pommes frites selvsagt), ta sauna og kanskje spille WoW. :)

 

Hva slags planer har dere da? Jobb eller avslappning?

7856323[/snapback]

Åh, apropo biff og bernaise; Jeg har hatt lyst på den biffen vi spiste i Polen i hele dag. Damn, den var helt perfekt! Som en kompis sa, det knulla i munn. Rett og slett :dribble:

 

Jeg ska slappe av i hælja. Folka er på hytta, så jeg ska.. gjøre ikkeno?

Prøve å bli frisk (:

Lenke til kommentar

Pålegg?

Altså, det er fredag og jeg vil unne meg noe godt etter ei lang og jævlig uke.

 

Onsdag og torsdag var lik helvete på jord der jeg vandra rundt med masse ledninger og dritt over hele overkroppen og med kjeften delvis teipa igjen så jeg ikke kunne spise annet enn ting man får i seg med sugerør (les: suppe).

 

Så når jeg endelig ble kvitt det, men derimot oppdaga at ryggen min var blitt fucka av å gå rundt med en boks av verdien til en ny Mercedes i 2 dager, følte jeg at nå skulle jeg i det minste få meg litt god, gammeldags sjokomelk, the way I used to drink when I was a kid.

 

Men neida.

O'boy er uansett bare jævlig.

Sukkerfritt eller ikke.

 

Og sultne barn eller ikke, jeg føler meg ikke bedre over det jeg ikke har.

Jeg mangler nesquick til melken min!

Vanlig melk smaker uansett jævlig.

Jeg drikker det bare for å få kalk og d-vitamin og stæsj uten å ta jævlige pillegreier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...