Hashtægg Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Ja 7856400[/snapback] Ja, det vil si at hun utnytter han. Det er dere kvinnfolk så fryyyyktelig flink til og det gjør meg egentlig dyktig forbanna. Men men.. 7856405[/snapback] Men er det så galt da? Han får nesten det han vil ha, og hun får. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Ja, det vil si at hun utnytter han. Det er dere kvinnfolk så fryyyyktelig flink til og det gjør meg egentlig dyktig forbanna. Men men..7856405[/snapback] Men er det så galt da? Han får nesten det han vil ha, og hun får. 7856426[/snapback] Og vips, dere er hele problemet i hvordan dere tenker. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Kanskje fordi han tror hun blir med fordi hun kanskje liker han? Men egentlig driter hun i han og vil bare se en film? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Ja 7856400[/snapback] Ja, det vil si at hun utnytter han. Det er dere kvinnfolk så fryyyyktelig flink til og det gjør meg egentlig dyktig forbanna. Men men.. 7856405[/snapback] Men er det så galt da? Han får nesten det han vil ha, og hun får. 7856426[/snapback] Nettopp... Nesten Slik du legger det frem så ser det ut som hun ikke har planer om å la det gå videre men lar han tro at det kanskje kan gå videre. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Kanskje fordi han tror hun blir med fordi hun kanskje liker han? Men egentlig driter hun i han og vil bare se en film? 7856436[/snapback] Ja, men hun liker han. Bare ikke på DEN måten. Og mange gutter kan det å mase, helt til de får vilja si. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Ah, det er chill å være alene hjemme. I hvert fall når far drar bort og jeg får 300kr å overleve på I kveld blir det pizza og godis, yay! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Men er det så galt da? Han får nesten det han vil ha, og hun får. 7856426[/snapback] Det er ikke veldig snilt å lure han med sånn. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 7856352[/snapback] Morgen, Henrik, hva er oppe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Æsj! EIGRP suger... *lese til test jeg må ta i løpet av helga* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 *banne masse* Ryggen min er max fubar. Så vidt jeg kom meg ut av senga i dag. Verker som et helvete når jeg går rundt her og vasker for å få bo hjemme lenge nok til å finne meg en egen bopel å bo de siste månedene før jeg flytter Og midt oppi det hele, gav jeg pappa penger til å kjøpe meg en boks Nesquick i går, men hva kom han hjem med? Sukkerfri O'boy! Hva faen liksom? For det første smaker den røv, og for det andre, er det klin umulig å blande pulveret med melka. Det blir bare liggende oppå som et tjukt lag. Bah, faenskap. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Tenk på de små sultne barna i Afrika, så føler du deg sikkert bedre med det du har. Endret 2. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Gi faen i pålegget ditt da.. Veldig hvor bortskjemt man skal være i Norge. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Halloen folkens! God helg forresten. Hva skjer da? Jeg har lest psykologi i noen timer, men måtte ta meg en pause, fikk vondt i hodet. I dag skal jeg ta det forholdsvis rolig, lage meg noen biffer (samt bernaisesaus og pommes frites selvsagt), ta sauna og kanskje spille WoW. Hva slags planer har dere da? Jobb eller avslappning? 7856323[/snapback] Åh, apropo biff og bernaise; Jeg har hatt lyst på den biffen vi spiste i Polen i hele dag. Damn, den var helt perfekt! Som en kompis sa, det knulla i munn. Rett og slett Jeg ska slappe av i hælja. Folka er på hytta, så jeg ska.. gjøre ikkeno? Prøve å bli frisk (: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Pålegg? Altså, det er fredag og jeg vil unne meg noe godt etter ei lang og jævlig uke. Onsdag og torsdag var lik helvete på jord der jeg vandra rundt med masse ledninger og dritt over hele overkroppen og med kjeften delvis teipa igjen så jeg ikke kunne spise annet enn ting man får i seg med sugerør (les: suppe). Så når jeg endelig ble kvitt det, men derimot oppdaga at ryggen min var blitt fucka av å gå rundt med en boks av verdien til en ny Mercedes i 2 dager, følte jeg at nå skulle jeg i det minste få meg litt god, gammeldags sjokomelk, the way I used to drink when I was a kid. Men neida. O'boy er uansett bare jævlig. Sukkerfritt eller ikke. Og sultne barn eller ikke, jeg føler meg ikke bedre over det jeg ikke har. Jeg mangler nesquick til melken min! Vanlig melk smaker uansett jævlig. Jeg drikker det bare for å få kalk og d-vitamin og stæsj uten å ta jævlige pillegreier. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 bazukh: Knulla i munn ja...haha, for en metafor. Du får prøve å bli frisk du da...få typen over på besøk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Aah... Akkurat ferdig å spise. Deilig entrecote med masse bernaise. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 bazukh: Knulla i munn ja...haha, for en metafor. Du får prøve å bli frisk du da...få typen over på besøk. 7856679[/snapback] Vel, det er ikke noe anna måte å si det på. Du kan jo bare innbille seg helt sinnsyk sex - inni munnen din ^^, Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Vel, det er ikke noe anna måte å si det på. Du kan jo bare innbille seg helt sinnsyk sex - inni munnen din ^^, 7856725[/snapback] Sinssyk sex? Med håndjern, støvkost og avføring? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Morgen, Henrik, hva er oppe? 7856495[/snapback] Morgen, Mikkel. Prater litt med Vegard og hører på Sepultura. Satt neonlyset bak på pc'n over i fjortiss-modus. Edit: Der? Endret 2. februar 2007 av ;P Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Sinssyk sex? Med håndjern, støvkost og avføring? 7856777[/snapback] Kan nok styke siste der, i hvert fall. Sinnsyk som i sinnsyk bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg