sk1rty Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Sa til typen at han kunne få hva han ville på polet. Han ville ha PeachCanei som har hele 5% alkohol i og en flaske søt hvitvin. Jeg tror jeg har gjort den feilen av å forlove meg med en homofil. Jeg skal mobbe han så jævlig når jeg sitter med øl og rullings. 7855614[/snapback] Haha Øl og sprit(40%+) er det som fungerer Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Sa til typen at han kunne få hva han ville på polet. Han ville ha PeachCanei som har hele 5% alkohol i og en flaske søt hvitvin. Jeg tror jeg har gjort den feilen av å forlove meg med en homofil. Jeg skal mobbe han så jævlig når jeg sitter med øl og rullings. 7855614[/snapback] Det hørtes så JÆVLIG godt ut.. Faen, det skal jeg å gjøre ikveld takk for tipset Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Det hørtes så JÆVLIG godt ut.. Faen, det skal jeg å gjøre ikveld takk for tipset 7855671[/snapback] Skal desverre ikke drekke før i mårra, men har kjøpt inn en 20-pack blue master og jeg veit det ligger en halv liter rignes i kjøleskapet. Tar jeg meg en tur over til svigermor i tillegg, har jeg faktisk god sjangs til å bli full, siden hun alltid sjenker meg. EDIT: stikk til RPP hvis noen får lyst til å se de nye skoene mine Mine første sko som ikke er flate. Skulle satt idag som flaggdag elns :!: Endret 2. februar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Sa til typen at han kunne få hva han ville på polet. Han ville ha PeachCanei som har hele 5% alkohol i og en flaske søt hvitvin. Jeg tror jeg har gjort den feilen av å forlove meg med en homofil. Jeg skal mobbe han så jævlig når jeg sitter med øl og rullings. 7855614[/snapback] En må jo sto for det feminine i forholdet. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Skal desverre ikke drekke før i mårra, men har kjøpt inn en 20-pack blue master og jeg veit det ligger en halv liter rignes i kjøleskapet. Tar jeg meg en tur over til svigermor i tillegg, har jeg faktisk god sjangs til å bli full, siden hun alltid sjenker meg. 7855691[/snapback] De fleste i min familie er avholdsmennesker da... unntatt farfar, når farmor reiser vekk, tar han flaska fatt å drikker seg snydings Jeg skal kjøpe meg en kasse pils, så skal jeg kjøpe 1 pakke tobakk, så skal jeg sitte å kooose meg! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg skal kjøpe meg en kasse pils, så skal jeg kjøpe 1 pakke tobakk, så skal jeg sitte å kooose meg! 7855707[/snapback] Faen jeg skulle ikke kjøpt de skoa. Kommer aldri til å klare å lære meg å gå med dem uansett. Jeg skulle heller kjøpt en kasse øl. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 De fleste i min familie er avholdsmennesker da... unntatt farfar, når farmor reiser vekk, tar han flaska fatt å drikker seg snydings 7855707[/snapback] Hah! Sånn farfar vil jeg også ha. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Første jeg gjør etter jobb idag er å kjøpe øl, yes, jeg har store planer! 1 time igjen på jobb.. GAH! Vil ha helg nå! GI MEG HELG NÅ! @DennisV, Farfaren min rocker, husker jeg å en kompis skulle ut der å hente noe så kommer farfar ut full og god å begynner å hilse på kompissen min å kødde som faen, jævli vitti, står å hoier å danser å skal bryte med meg, enda han er 72 år gammel, så er han jævli sprek E ga han 5 pakker tobakk i julegave Han blei drit gla. Endret 2. februar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hahah, jeg brukte varmelim for å lime igjen batterilokket og mobilen. Var sånn klappetelefon. Stakkars den som prøver å få opp det lokket. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Gi meg fyll og øl nå! Men jeg skla på fest i mårra, blir faktisk mer gøy og drekke da. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Gi meg fyll og øl nå! 7855750[/snapback] *gi* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det blir vist både fest og konsert på meg. Drar først på festen, så konserten og da den er ferdig, tilbake til festen igjen ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Farfaren min er dævv. [emo mode] Endret 2. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kondolerer så mye, Bitex. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Farfaren min er dævv. [emo mode] 7855808[/snapback] Kondolerer. Vær sammen med familien din og venner i helga, så bli det lettere for alle. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jepp han døde igår morges..men men..life goes on. Bor så langt unna familien min at det blir litt vanskelig. Har øl Endret 2. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Bare sånn at dere vet det folkens så er det helg nå! Ha SO det bra da? Edit: kondolerer Bitex. Endret 2. februar 2007 av Andeby Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Å! dere må slutte å snakke om fyll og gøy... Jeg får så lyst å drekke *ringe fadern og be ham ta med øl fra butikken* Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Er whiskey godt? Har en halvflaske stående her. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Nå driver jeg med å pakke. Skal på hyttetur med venner i helgen. Vi skal lage mat, spille poker og drikke. Skal bli en koslig helg dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg