Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Sa til typen at han kunne få hva han ville på polet. Han ville ha PeachCanei som har hele 5% alkohol i og en flaske søt hvitvin. Jeg tror jeg har gjort den feilen av å forlove meg med en homofil. Jeg skal mobbe han så jævlig når jeg sitter med øl og rullings.

7855614[/snapback]

Haha :p

 

Øl og sprit(40%+) er det som fungerer ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sa til typen at han kunne få hva han ville på polet. Han ville ha PeachCanei som har hele 5% alkohol i og en flaske søt hvitvin. Jeg tror jeg har gjort den feilen av å forlove meg med en homofil. Jeg skal mobbe han så jævlig når jeg sitter med øl og rullings.

7855614[/snapback]

 

Det hørtes så JÆVLIG godt ut.. Faen, det skal jeg å gjøre ikveld takk for tipset :love:

Lenke til kommentar
Det hørtes så JÆVLIG godt ut.. Faen, det skal jeg å gjøre ikveld takk for tipset :love:

7855671[/snapback]

Skal desverre ikke drekke før i mårra, men har kjøpt inn en 20-pack blue master og jeg veit det ligger en halv liter rignes i kjøleskapet. Tar jeg meg en tur over til svigermor i tillegg, har jeg faktisk god sjangs til å bli full, siden hun alltid sjenker meg.

 

 

EDIT: stikk til RPP hvis noen får lyst til å se de nye skoene mine :wee: Mine første sko som ikke er flate. Skulle satt idag som flaggdag elns :!:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Sa til typen at han kunne få hva han ville på polet. Han ville ha PeachCanei som har hele 5% alkohol i og en flaske søt hvitvin. Jeg tror jeg har gjort den feilen av å forlove meg med en homofil. Jeg skal mobbe han så jævlig når jeg sitter med øl og rullings.

7855614[/snapback]

En må jo sto for det feminine i forholdet.
Lenke til kommentar
Skal desverre ikke drekke før i mårra, men har kjøpt inn en 20-pack blue master og jeg veit det ligger en halv liter rignes i kjøleskapet. Tar jeg meg en tur over til svigermor i tillegg, har jeg faktisk god sjangs til å bli full, siden hun alltid sjenker meg.

7855691[/snapback]

 

De fleste i min familie er avholdsmennesker da... unntatt farfar, når farmor reiser vekk, tar han flaska fatt å drikker seg snydings :D

 

Jeg skal kjøpe meg en kasse pils, så skal jeg kjøpe 1 pakke tobakk, så skal jeg sitte å kooose meg!

Lenke til kommentar

Første jeg gjør etter jobb idag er å kjøpe øl, yes, jeg har store planer!

 

1 time igjen på jobb.. GAH! Vil ha helg nå! GI MEG HELG NÅ!

 

@DennisV, Farfaren min rocker, husker jeg å en kompis skulle ut der å hente noe så kommer farfar ut full og god å begynner å hilse på kompissen min å kødde som faen, jævli vitti, står å hoier å danser å skal bryte med meg, enda han er 72 år gammel, så er han jævli sprek :D E ga han 5 pakker tobakk i julegave :p Han blei drit gla.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...