Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

For all del, jeg hadde selv C64 i mange år på 80-tallet. (Ja jeg er gammel).

 

Så dens bruk kjenner jeg veldig godt til. Fikk aldri noen diskettstasjon, så jeg satt med over 100 kassetter med piratkopierte spill. Og kjøpte datablader med Basic-programmer i som jeg satt i timesvis og skrev inn.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
TDU?

7854739[/snapback]

Test Drive Unlimited, vil jeg tro

7854744[/snapback]

Aha. Jeg installerer Baldur's Gate 1 nå, jeg. :love:

7854749[/snapback]

 

Er det goretex du har bilde av i avataren din?

Lenke til kommentar
For all del, jeg hadde selv C64 i mange år på 80-tallet. (Ja jeg er gammel).

 

Så dens bruk kjenner jeg veldig godt til. Fikk aldri noen diskettstasjon, så jeg satt med over 100 kassetter med piratkopierte spill. Og kjøpte datablader med Basic-programmer i som jeg satt i timesvis og skrev inn.

7854607[/snapback]

 

Hoho, du ER virkelig gammel :tease:

Lenke til kommentar

Har litt kvaler her. Er bedt på fest hos en venninne i kveld, og det har jeg sagt ja til. Men så er det Silent Vanquish-releaseparty i drammen som jeg også veldig gjerne skulle vært på.

 

What to do :(

Har på en måte ikke kunnet være på noen av festene hennes siden sommerferien i fjor, så jeg føler litt at jeg skylder henne det her også. Og spesielt siden jeg har sagt ja alt. Men det releasepartyet. Det frister!

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Brukte skrittelleren min for første gang igår. Det er 5006 skritt fram og tilbake til Kiwi. Har akkurat vært i byen, da gikk jeg 1984 skritt. Kjøpte vin, nye sexy sko (er nå oppe i hele fire par med sko tilsammen) og gave til typen.

 

Har kjøpt banan chips. Har helt glemt hvor godt det er :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...