Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Døgning er et helvete når man kommer utpå formiddagen uten søvn hele natta. Da begynner man virkelig å slite, og føle draget mot senga. Når man sitter og dupper av foran PC'n konstant, føles bare hele prosjektet dødfødt og man ender opp i senga i 9 timer, våkner kl 22 og er like fucked up igjen. Jeg har funnet at den eneste måten man kan klare å holde seg gående hele ettermiddagen, er å dra ut i byen og bare surre rundt uten mål og mening noen timer.

 

Been there, done that, 100 times. Lærer aldri.

7854384[/snapback]

Trikset er å ha noe å gjøre...legg deg en plan når du skal døgne og ting du har lyst til å gjøre og så gjennomfører du det. Da går døgningen som en drøm skal du se :)
Lenke til kommentar

Nå har de lagt om skiftordninga på jobb så vi jobber 2 uker nattskift på rad, så 6 uker til neste nattskift (dag/ettermiddag/dag/ettermiddag osv)..overgangen fra siste dagen med nattskift til dagskift uka etter er beinhard syns jeg.

 

Men det er jo fett å ha fri fra fredag morgen helt til mandag kveld når man jobber sånn.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Bare slaps her i oslo-området. Mildvær.

 

Husker vi satt på gutterommet mitt på tidlig 90-tall og tegnet nye "kule" pekere til Workbench på Amiga500'n min. Et eget muspeker-tegneprogram i 16 farger var integrert i OS'et. Alt man tegnet inni boksen kunne bli din nye muspeker, og du kunne tilogmed sette hvor "pekepunktet" skulle være. Happy times.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Husker vi satt på gutterommet mitt  på tidlig 90-tall og tegnet nye "kule" pekere til Workbench på Amiga500'n min. Et eget muspeker-tegneprogram i 16 farger var integrert i OS'et. Alt man tegnet inni boksen kunne bli din nye muspeker, og du kunne tilogmed sette hvor "pekepunktet" skulle være. Happy times.

7854521[/snapback]

Jeg hadde noe lignede på min Commodore 64, meget happy times, jeg satt der 7-8 år gammel med et fancy tastatur som jeg koblet til TVen min via coax kabel, selvsagt måtte TVen stilles inn manuelt med et lite rullehjul som man kunne finne på baksiden av tven, denne hadde selvsagt 3 frekvsenser som man byttet med en liten bryter, man måtte rekne med å rulle en del på dette hjulet, men det var virkelig verdt det når jeg fikk opp bilde på skjermen, her kunne jeg skrive kommandoer, for ekstra underholdning koblet man til den eksterne kassettspilleren på tastaturet, da hadde jeg spill som pacman, tetris og ikke minst pong fra Atari :D

 

Good old times :roll:

Lenke til kommentar
Prøv noen eldre CoF-låter, du Andeby. Dusk and her Embrace er en fantastisk plate som overgår alt det nye. F.eks. A Gothic Romance. Den gir meg gåsehud fremdeles.

Black Goddess Rises er også pen.

7854562[/snapback]

Skal Gjøres. :)

Tror jeg stikker å spiller noe jeg.

Ser dere senere. :)

Edit: ikke helt enda. :p Holder på å extracte noe nå.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...