Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Du er sur nokk fra før :wee:

7854288[/snapback]

Pass deg ellers så hopper jeg opp å biter deg i ræva :p
Hvordan går det med min favoritt moderator? :) Sånn bortsett fra skuffende epler.

7854293[/snapback]

Dautrøtt. Men det går vel over om noen timer. Døgning pågår. Trodde jeg skulle få se videre på One Piece i dag, men neida, focalor klarte å ødelegge det med å ikke ha hele samlinga så der gikk den planen til helvette. Ellers så har man det ganske bra..er sulten, tror nudler skal på menyen snart..det eller pølser.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dautrøtt. Men det går vel over om noen timer. Døgning pågår. Trodde jeg skulle få se videre på One Piece i dag, men neida, focalor klarte å ødelegge det med å ikke ha hele samlinga så der gikk den planen til helvette. Ellers så har man det ganske bra..er sulten, tror nudler skal på menyen snart..det eller pølser.

7854310[/snapback]

Ah, okei. Spennende. Nudler er ok, pølser er også ok. Hvorfor heller ikke spise noe sunt?

...Jej! Norsktimen er feerdig!! :D

Lenke til kommentar
Ah, okei. Spennende. Nudler er ok, pølser er også ok. Hvorfor heller ikke spise noe sunt?

...Jej! Norsktimen er feerdig!! :D

7854324[/snapback]

Intet usunt med nudler.

Og jeg spiser sunt..eple-kjøpet mitt var bare skuffende. Spiste fersk fisk og rogn i går. Christ det var godt. Har ikke spist rogn på evigheter..var jummy som faen ^_^

kekek

Lenke til kommentar

Døgning er et helvete når man kommer utpå formiddagen uten søvn hele natta. Da begynner man virkelig å slite, og føle draget mot senga. Når man sitter og dupper av foran PC'n konstant, føles bare hele prosjektet dødfødt og man ender opp i senga i 9 timer, våkner kl 22 og er like fucked up igjen. Jeg har funnet at den eneste måten man kan klare å holde seg gående hele ettermiddagen, er å dra ut i byen og bare surre rundt uten mål og mening noen timer.

Been there, done that, 100 times. Lærer aldri.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Døgning er et helvete når man kommer utpå formiddagen uten søvn hele natta. Da begynner man virkelig å slite, og føle draget mot senga. Når man sitter og dupper av foran PC'n konstant, føles bare hele prosjektet dødfødt og man ender opp i senga i 9 timer, våkner kl 22 og er like fucked up igjen.

Been there, done that, 100 times. Lærer aldri.

7854384[/snapback]

Jeg syns ikke det store problemet kommer før godt utpå tredje døgnet jeg.

HorSe: Personlig trives jeg med ikke å ha fri nå, for nå får jeg helg fra 3 i dag :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...