Hashtægg Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Norsk er så kjedelig, kjedelig, kjedelig. Nå skal vi anmelde musicalen "Hair" som vi så på nynorsk i forigårs. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Norsk er så kjedelig, kjedelig, kjedelig. Nå skal vi anmelde musicalen "Hair" som vi så på nynorsk i forigårs. 7854023[/snapback] gah?! Hair på NYNORSK!? Skamme seg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Ja Alle sangene er mye finere på engelsk. Menmen, skuespillerne var flinke da. Endret 2. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Ja Alle sangene er mye finere på engelsk. Menmen, skuespillerne var flinke da. 7854033[/snapback] Enig. Har sett hair på bokmål selv, når ungdomsskolen satt opp den en gang for lenge siden da jeg gikk der. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Haha, okei. Så den på det norske teateret med klassen Men joa, kunne vært verre! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 mjaa. Det var Nynorsk og kunne vært verre. Må da ha vært verdens beste skuespillere da Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Hehe, de var jo litt flinke. Hun idol dama, Maria haukås et eller annet, typen hennes (som har spilt i Hotel Cæsar) og typen til Anne Dahl Torp, var med Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Når du begynner å dra inn referanser fra Hotel Cæsar og kjærester til norske b-skuespillere, så er jeg egentlig ikke med lenger. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Anne Dahl Torp er IKKE b-skuespiller. Omgomg, nå må jeg starte på anmeldelsen *dø* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 hvor mange sauer kommer du til før du gir opp? 7853957[/snapback] Blir bare mer opptatt av å telle pupper før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) OMGOMG, Eiriks mp3-spiller voldtok mp3-spilleren min Jippijippi, vi skriver om vår tids teater. "Ida sett deg her litt a, så det ser ut som vi gjør noe." - De er addicted til nytt spill hver uke Edit: Ane Dahl Torp er hot ^^ Endret 2. februar 2007 av bazukh Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Anne Dahl Torp er IKKE b-skuespiller. Omgomg, nå må jeg starte på anmeldelsen *dø* 7854090[/snapback] Hu har da vel kun vært med i skandinaviske produksjoner? Det er b nok for min del Ikke gidd å dø da. Da må jo folk stresse med å få i gang begravelser og minnestunner og kjøpe gravsten og hele pakka Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Hu har da vel kun vært med i skandinaviske produksjoner? Det er b nok for min del Ikke gidd å dø da. Da må jo folk stresse med å få i gang begravelser og minnestunner og kjøpe gravsten og hele pakka 7854102[/snapback] Hun er a- i Norge. Hmm, joa. Kanskje jeg skal revurdere å dø. Menmen. Bazukh: Jeg skal på biblioteket i dag. Aleine Skummelt, bare for å finne bok om det du sa i går... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Hun er a- i Norge. Hmm, joa. Kanskje jeg skal revurdere å dø. Menmen. 7854131[/snapback] Men jeg er ikke Nordmann, men verdensbeboer. For meg er hun altså en b En annen god grunn til å holde seg i live er å bevare antallet Mirna'er Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Men jeg er ikke Nordmann, men verdensbeboer. For meg er hun altså en b En annen god grunn til å holde seg i live er å bevare antallet Mirna'er 7854141[/snapback] Verdensbeboer. Ja, ikke sant! :!: Men ok, Så lenge du liker Al Pacino (Han er A han!) Så er alt godt. Ja. Det er for få av oss, egentlig er det veldig bra. Håper ikke det blir så mange fler Mirna'er i fremtiden. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jaja. Nå får vi først opp en megler for å prissette huset, og deretter skal jeg på kjøretime. For en morgen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Verdensbeboer. Ja, ikke sant! :!: Men ok, Så lenge du liker Al Pacino (Han er A han!) Så er alt godt.7854168[/snapback] Hm. Scent of a Woman, Scarface, Dick Tracy, S1m0ne.. bare for å nevne noen av mine favorittfilmer Han er ikke den aller beste skuespilleren i min bok, men jeg lar aldri noen trone ensomt så det blir et jevnt race Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Hm. Scent of a Woman, Scarface, Dick Tracy, S1m0ne.. bare for å nevne noen av mine favorittfilmer Han er ikke den aller beste skuespilleren i min bok, men jeg lar aldri noen trone ensomt så det blir et jevnt race 7854189[/snapback] Uh, han spiller i alle mine favorittfilmer nesten. Han er elsk. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Yay, fikk 3+ på s-fag prøve muntlig eksamen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Bazukh: Jeg skal på biblioteket i dag. Aleine Skummelt, bare for å finne bok om det du sa i går... 7854131[/snapback] Hihi, jeg tror kanskje du overlever. Jeg skal også på biblioteket aleine. Fritime - aleine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg