Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anne Dahl Torp er IKKE b-skuespiller.

 

Omgomg, nå må jeg starte på anmeldelsen :( *dø*

7854090[/snapback]

Hu har da vel kun vært med i skandinaviske produksjoner? Det er b nok for min del ;)

 

Ikke gidd å dø da. Da må jo folk stresse med å få i gang begravelser og minnestunner og kjøpe gravsten og hele pakka :tease:

Lenke til kommentar
Hu har da vel kun vært med i skandinaviske produksjoner? Det er b nok for min del ;)

 

Ikke gidd å dø da. Da må jo folk stresse med å få i gang begravelser og minnestunner og kjøpe gravsten og hele pakka :tease:

7854102[/snapback]

Hun er a- i Norge. :wee:

Hmm, joa. Kanskje jeg skal revurdere å dø. Menmen.

 

Bazukh: Jeg skal på biblioteket i dag. Aleine :ermm: Skummelt, bare for å finne bok om det du sa i går...

Lenke til kommentar
Men jeg er ikke Nordmann, men verdensbeboer. For meg er hun altså en b :)

En annen god grunn til å holde seg i live er å bevare antallet Mirna'er :)

7854141[/snapback]

Verdensbeboer. Ja, ikke sant! :!: Men ok, Så lenge du liker Al Pacino (Han er A han!) Så er alt godt.

 

Ja. Det er for få av oss, egentlig er det veldig bra. Håper ikke det blir så mange fler Mirna'er i fremtiden.

Lenke til kommentar
Verdensbeboer. Ja, ikke sant! :!: Men ok, Så lenge du liker Al Pacino (Han er A han!) Så er alt godt.

7854168[/snapback]

Hm. Scent of a Woman, Scarface, Dick Tracy, S1m0ne.. bare for å nevne noen av mine favorittfilmer ;)

 

Han er ikke den aller beste skuespilleren i min bok, men jeg lar aldri noen trone ensomt så det blir et jevnt race

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...