Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Ja, se der ja. Jeg fikk sove noen timer i natt Skal til den gamle legen i dag. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) (Jeg fikk fem geiter til jul..) 7853625[/snapback] Var det ikke alt for mange som hadde gitt geiter? mener de fikk noen problemer med å skaffe dem. bundy: Ville ikke den nye gi deg nok dop? Endret 2. februar 2007 av NgZ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 NgZ: Hva mener du egentlig med det som står i signaturen din om Odin? Er det et retorisk spørsmål eller hva? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Ja, se der ja. Jeg fikk sove noen timer i natt Skal til den gamle legen i dag. 7853636[/snapback] Lykke til..jeg tror du kan trenge det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 (Jeg fikk fem geiter til jul..) 7853625[/snapback] Var det ikke alt for mange som hadde gitt geiter? mener de fikk noen problemer med å skaffe dem. bundy: Ville ikke den nye gi deg nok dop? 7853637[/snapback] Nei, jeg fikk ikke noe.. Bare råd om psykose og tips om å kjøpe en cd med skogslyder på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Nei, jeg fikk ikke noe.. Bare råd om psykose og tips om å kjøpe en cd med skogslyder på.7853645[/snapback] Prøvde du noen gang de rådene da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Gaver som forandrer verden er sånn at du betaler 130 kr. for en gris. Også får du et KORT der det står at du har fått en gris. Uhm. Også gir de grisen til en fattig familie på andre siden av jorda. Samme med geiter, grønnsakshager og vannpumper og symaskiner. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Nei, jeg fikk ikke noe.. Bare råd om psykose og tips om å kjøpe en cd med skogslyder på.7853645[/snapback] Prøvde du noen gang de rådene da? 7853654[/snapback] Sånn hypnose har jeg ikke troen på, og ikke faen om jeg kjøper en cd med ulyder på. Eller ligger jeg alltid i totalt mørke osv, uten at det hjelper. Ikke være for mett, ikke være sulten, ikke må på do. Ikke være tørst osv.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 NgZ: Hva mener du egentlig med det som står i signaturen din om Odin? Er det et retorisk spørsmål eller hva? 7853640[/snapback] Det er kvasiretorisk babblegrøt. Det er vel egentlig bare meningen at folk skal stoppe å tenke på et eller annet veldig dypt noe et halvt sekund når de ser den. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 NgZ: Hva mener du egentlig med det som står i signaturen din om Odin? Er det et retorisk spørsmål eller hva? 7853640[/snapback] Det er kvasiretorisk babblegrøt. Det er vel egentlig bare meningen at folk skal stoppe å tenke på et eller annet veldig dypt noe et halvt sekund når de ser den. 7853660[/snapback] Vent litt. Kvasiretorisk babblegrøt? :!: Det er sannsynligvis noe av det beste jeg hører hele dagen (aka you made my day) Noe dypt? Hvor dypt gikk jeg: "Gæli med han her'a?" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 omg tidenes kjæreste. Frokost på sengen før hun stakk på skolen. <3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Nå må jeg gå Jaja. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 omg tidenes kjæreste. Frokost på sengen før hun stakk på skolen. <3 7853671[/snapback] Whaaaa(t)? Bortskjemt'n! Det fåkke jeg.. Hadde egentlig kanskje vært litt uhendig i og med at det er et halvt minutt å gå mellom der kjæresten min bor og der hun går på skole, mens det er 7 timer med bil fra her jeg er til der skola hennes er. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 omg tidenes kjæreste. Frokost på sengen før hun stakk på skolen. <3 7853671[/snapback] Sweet! Fin start på dagen det, ja Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Nå må jeg bare vente på at tarden skal komme hjem. 4-5 timer til. *gjesp* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Hvor dypt gikk jeg: "Gæli med han her'a?" 7853668[/snapback] Slett ikke dårlig, men du drukner nok ikke. Steffy: Din bortskjemte jævel. Jeg vil også ha. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Nå må jeg bare vente på at tarden skal komme hjem. 4-5 timer til. *gjesp* 7853682[/snapback] Jeg er ingen tard. Skole er mor somt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 *sukk* rundet Yuri's Revenge nå med både Soviet og Allies på hard. Kunne spilt de andre spillene, men er ikke i humør. Jeg skulle ønske det var en Yuri Campaign. Hadde vært dritkult. Æsj. Jeg kjeder meg. Får vel stikke ut med udyret snart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg kjeder meg og.. Venter på neste buss som går om en time.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Sånn hypnose har jeg ikke troen på, og ikke faen om jeg kjøper en cd med ulyder på.Eller ligger jeg alltid i totalt mørke osv, uten at det hjelper. Ikke være for mett, ikke være sulten, ikke må på do. Ikke være tørst osv.. 7853658[/snapback] hvor mange sauer kommer du til før du gir opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg