RockFord_ Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Nå høljer det inn med invites her!! Takker og bukker! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 RockFord_: Ikke bruk alle på en gang da. Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Neida.. Jeg klarer meg med en Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg får ikke sova mer Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg får ikke sova mer 7853479[/snapback] Trist. Husk skolen idag Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Ja, men jeg begynner seint, så jeg trenger ikke stå opp før 8, sånn egentlig. Irriterende. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Ja, men jeg begynner seint, så jeg trenger ikke stå opp før 8, sånn egentlig. Irriterende. 7853489[/snapback] Dusj, spis forkost osv. Så blir du frisk og opplagt Våkna 10 på 6 jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Våkna halv seks. Tenker jeg tar meg litt god tid i dusjen. Men først skal jeg sette meg under teppe med te og røyk. Fordi jeg fortjener det Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Morgen, i dag skal jeg opp i muntlig eksamen i s-fag *prøve* Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 gl, Sirlask. Ja, stått opp og kledd på meg og ennå ikke lagd meg noe mat. Snakkes, SO. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Er helt klar jeg, venter bare... Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 god mårran folka... da har man stått opp å funnet ut at internetten min har kommet tilbake ... hehe... lykke til med prøven sirslask... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Det er faen ikke mulig!!! Jeg mangler pinadø episoder av One Piece. Den fjotten focalor..tro meg han skal få svi nå!! ARGH!!!! Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 våkna klokka syv idag. *gjeeeesp* aldri stått opp så tidlig, før jeg sovna igjen. jaja godt å være en morgen fugl iblandt. Stikker snart på skolen. har ikke gjort matteleksa. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg ligger og drar meg i senga med hunden til Torbjørn. Tenkte jeg skulle stå opp og gå en lang tur med henne og litt sånn Men først, ligge litt til. For tidlig til større anstrengelser.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg ligger og drar meg i senga med hunden til Torbjørn. Tenkte jeg skulle stå opp og gå en lang tur med henne og litt sånn Men først, ligge litt til. For tidlig til større anstrengelser.. 7853595[/snapback] Men anstrengelsen å starte en bærbar og poste på et forum, det orker man? *riste på hodet* Nei ungdommen nå til dags Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Er da ikke noen anstrengelse å hore forum når det er sånne som deg her, b-real! *dulte i skulderen og smile sånn.. kameratslig (er det et ord?) til* Koster meg lite krefter og ligge her og skrive med en finger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Er da ikke noen anstrengelse å hore forum når det er sånne som deg her, b-real! *dulte i skulderen og smile sånn.. kameratslig (er det et ord?) til*Koster meg lite krefter og ligge her og skrive med en finger. 7853610[/snapback] Jeg tror det faktisk er et ord ja Nei sant...hadde jeg selv kunne disponere en bærbar så hadde jeg nok sikkert gjort det samme som deg vil jeg tro. Kekek ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Gaver som forandrer verden er veldig koselig og sånn.. Men jeg vil heller ha en gris enn et kort der det står at jeg har fått en gris. Humm. Jaja, er sikkert verdt det. (Jeg fikk fem geiter til jul..) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg tror du prater i koder nå Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg