b-real Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg sitter å lurer på om jeg kanskje skal begynne å planlegge bursdagen min. Jeg har lyst til å gjøre noe uten om det vanlige..reise et sted... Tror jeg skal begynne å luske litt rundt på priser osv på turer til Amsterdam... Vi holdt jo nesten på å reise i fjord, dog da var det ingen idioter som orket å være med og økonomien rakk ikke til fordi ingen gjorde noen som helst forsøk på å legge seg opp penger. Jaja, vi får se hva tiden bringer ^^ Nå er tid for fiskegrateng og One Piece ^_^ http://keloggs.moo.noHva syns dere om bloggen min? Kommenter gjerne.. 7853025[/snapback] Nå har du bedrevet nok reklamering for bloggen din. Det gjelder vel egentlig dere andre også..er mye blog-reklamering her... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Da har jeg lekt meg med kjernevåpen og bombere igjen...spilte Defcon med en kompis. Kanskje på tide å mekke noe føde og sjekke den nyeste episoden av House? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Universiteter virker morsomme, og b-real har bursdag én dag før meg. Okilol, nitenite. Endret 1. februar 2007 av Daniel Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 http://keloggs.moo.noHva syns dere om bloggen min? Kommenter gjerne.. 7853025[/snapback] Nå har du bedrevet nok reklamering for bloggen din. Det gjelder vel egentlig dere andre også..er mye blog-reklamering her... 7853035[/snapback] Er det ulovlig nå? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Reklamering i SO er ulovlig, ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Fy faen nå fikk jeg nesten litt panikk... Kunne faen ikke finne røykpakka! Endevendte stua, kjøkkenet og soverommet. Gjett hvor jeg fant den tilslutt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Inni dynetrekket!:!: kunne egentlig stemme for sist jeg tok en røyk så satt jeg på soverommet. Må ha havna inni der når jeg rista dyna tidligere i dag Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg fant mobilen min inni dynetrekket engang.. Eller var det lommeboka? Uansett; savna røykpakke er pain! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Uansett; savna røykpakke er pain! 7853264[/snapback] Pfft, det er bare sunt for dere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Pfft, det er bare sunt for dere. 7853283[/snapback] Alikevel... Er du klar over hvor vanskelig det er å få sove når man er SKIKKELIG røyksugen eller? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Alikevel... Er du klar over hvor vanskelig det er å få sove når man er SKIKKELIG røyksugen eller? 7853287[/snapback] psssht, tull Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Nå har jeg heldigvis fått nikotinen min så nå er det sovetid Natta folkens! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 120 Days r0xxxxxxxxxx Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Nå skal jeg legge meg. Seacrest out. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 kult at noen har stjelt min nintendo ds lite, og to spill ca 2000 rett i søpla. velvel, natta. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Uff, har begynt å drekke så jævla mye kaffe om kveldene... Så forøvring en av tidenes dåligste filmer i dag, Livin' tha life. Åh herregud. Men jeg har det bedre nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Noen våken eller? Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jepp.. Får ikke sove.. Noen der som har lyst til og sende meg en gmail invite ? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jepp.. Får ikke sove.. Noen der som har lyst til og sende meg en gmail invite ? 7853439[/snapback] Tja...Har jeg noe bedre å gjøre? Nei. Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 pm sendt ang gmail Ikke mye å finne på på denne tiden av døgnet ass.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 RockFord_: Du kan godt få av meg og^^ Skjer med at timene mellom halv to og fire bare forsvinner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg