Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var da ikke så genialt det bilde der da?

7852791[/snapback]

Vel, smaken er som baken.. ;)
b-real, får jeg warn (om det er feil) hvis jeg spør om hvor mye PCen min er verdt? eller må jeg mekke ny tråd?

7852792[/snapback]

Lag en ny thread...det blir så mye stress og dobbeltmoral hvis man skal begynne å tillate enkelte "små" former for support. Er bedre med et totalforbud så det blir likt for alle :)
Lenke til kommentar
Var da ikke så genialt det bilde der da?

7852791[/snapback]

Vel, smaken er som baken.. ;)
b-real, får jeg warn (om det er feil) hvis jeg spør om hvor mye PCen min er verdt? eller må jeg mekke ny tråd?

7852792[/snapback]

Lag en ny thread...det blir så mye stress og dobbeltmoral hvis man skal begynne å tillate enkelte "små" former for support. Er bedre med et totalforbud så det blir likt for alle :)

7852814[/snapback]

Roger. Jeg fikk utrolig lyst på laptop, så jeg vil finne ut hvor mye jeg kan få for PCen her og evt se hvor mye jeg må betale i mellomlegg.

Lenke til kommentar
Roger. Jeg fikk utrolig lyst på laptop, så jeg vil finne ut hvor mye jeg kan få for PCen her og evt se hvor mye jeg må betale i mellomlegg.

7852831[/snapback]

En bærbar hadde ikke vært å fornekte nei. Vi får sjå hva tiden bringer...må først få unna et par mnd med regninger :)
Lenke til kommentar
For hvilket formål vil du ha laptop?

7852861[/snapback]

Jeg er en gamer, men jeg takler å spille spill på medium om jeg må. Dvs jeg MÅ ikke ha bad-ass gamer laptop, men jeg vil gjerne kunne spille på den. Men hovedformålet er: Java/XHTML/Database programmering. Seinere vil C++ joine den lista og.

Edit: btw, mekka en tråd om det ;)

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...