Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, i så fall jobber jeg som Lead Programmer hos enten CryTek eller iD/Activision :p (om hele TRE år :D)

7852397[/snapback]

Det vil si at begge våres ønsker er høyst usannynlig? :p

 

Vi får se med tida uansett.

7852416[/snapback]

Ikkje sei det for sikkert... Min gamle bf2-klanleiar laga maps til bf2 på hobbybasis. No er han fast tilsett i DICE. ;)

Lenke til kommentar
Norge brukte isbjørner mot nazistene i 2.verdenskrig

7852541[/snapback]

Haha, sant.

 

I dag måtte vi ha en liten quiz i timen, siden det hadde kommet frem at amerikanere var veldig dårlig i geografi. 11 % av ungdommer som er 18 år kan tydeligvis ikke plassere USA, sitt eget land, på kartet.

 

Derfor måtte vi ta et par land å plassere dem på kartet, slik som USA, Frankrike, Storbritania, Afganhistan, Japan, Kina, Israel, Stillehavet, Sverige og Argentina.

Jeg besto med 100 %, men at folk i klassen min tok feil på dette er skremmende. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Forbanna drit altså. Jeg ringte vkbb tidligere i dag og betalte regninga så de skulle åpne internet for meg igjen, dog forsatt intet internet, bare dette crappy trådløse driten som en nabo ikke har sikret.

Jaja, får ringe i morgen å spørre om de kan åpne den ordentlig..jeg trenger seriøst å få internet opp å gå igjen..jeg begynner å kjede ræva av meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...