Shikaru Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Vel, i så fall jobber jeg som Lead Programmer hos enten CryTek eller iD/Activision (om hele TRE år ) 7852397[/snapback] Det vil si at begge våres ønsker er høyst usannynlig? Vi får se med tida uansett. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Kan du komme innom å hente meg? Jeg vil joine :!: Klart det! Hva er det du gjorde for å fortjene det da? 100% advarselsnivå fint fordelt utover min fartstid her. Hei på deg. Marley! Du lever fortsatt. Fått ny avatar ser jeg. Hvordan går det? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Zeromac er tilbake jo! Ikke værst. *high five* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Marley! Du lever fortsatt. Fått ny avatar ser jeg. Hvordan går det? 7852434[/snapback] Jeg lever ja. Er til og med på 0% warn. Ny avatar har jeg hatt siden etter jul. Det går vel. Er sjuk for tida. Hva med deg? Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Vel, i så fall jobber jeg som Lead Programmer hos enten CryTek eller iD/Activision (om hele TRE år ) 7852397[/snapback] Det vil si at begge våres ønsker er høyst usannynlig? Vi får se med tida uansett. 7852416[/snapback] Ikkje sei det for sikkert... Min gamle bf2-klanleiar laga maps til bf2 på hobbybasis. No er han fast tilsett i DICE. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Zeromac er tilbake jo!Ikke værst. *high five* Jeg lever ja. Er til og med på 0% warn. Ny avatar har jeg hatt siden etter jul. Det går vel. Er sjuk for tida. Hva med deg? Jeg har det strålende! .. dog, jeg får ikke iTunes til å virke. Crap. ------- Har det skjedd mye morro mens jeg har vært borte, da? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 AAAAAAAAAAHAHAHAAHAHAHAH! Ok, det var et fint bilde å avslutte dagen med. God natt. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) I ekte "Aphex Twin"-stil Edit: God natt! Endret 1. februar 2007 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Nei, da stikker jeg og kjoper meg en flaske med vann, foer jeg gaar til timen. Historie der vi har om andre verdenskrig. Jeg dominerer alle. 7850297[/snapback] såklart du gjør. Du er jo norsk 7850321[/snapback] Right you are. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Norge brukte isbjørner mot nazistene i 2.verdenskrig Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Digg å ha deg tilbake igjen, Vetle (Zeromac). Edit: Men fortsatt med juleavatar! :!: Endret 1. februar 2007 av ;P Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Sett på maken, Zeromacaroni er tilbake og jo. Ja, da er vi vel alle... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Norge brukte isbjørner mot nazistene i 2.verdenskrig 7852541[/snapback] Haha, sant. I dag måtte vi ha en liten quiz i timen, siden det hadde kommet frem at amerikanere var veldig dårlig i geografi. 11 % av ungdommer som er 18 år kan tydeligvis ikke plassere USA, sitt eget land, på kartet. Derfor måtte vi ta et par land å plassere dem på kartet, slik som USA, Frankrike, Storbritania, Afganhistan, Japan, Kina, Israel, Stillehavet, Sverige og Argentina. Jeg besto med 100 %, men at folk i klassen min tok feil på dette er skremmende. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Nå har jeg kommet hjem fra trening, sliten som bare det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 så sånn video på break eller hvor det var, og der hadde de et kart, og hvilket som helst land de sa, sto merka av på et bestemt sted hver gang. og de trudde faktisk at den var der O_o Det som var merka av var oseania Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Lurer på hvem denne "torgeir" som har kommentert på bloggen min er. Noen som vil tilstå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Lurer på hvem denne "torgeir" som har kommentert på bloggen min er. Noen som vil tilstå? 7852610[/snapback] Du, det der var et veldig dårlig forsøk på å få folk til å gå inn på bloggen din Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Lurer på hvem denne "torgeir" som har kommentert på bloggen min er. Noen som vil tilstå? 7852610[/snapback] Ikke meg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 L4r5: *glis* Man får gjøre hva man kan! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Forbanna drit altså. Jeg ringte vkbb tidligere i dag og betalte regninga så de skulle åpne internet for meg igjen, dog forsatt intet internet, bare dette crappy trådløse driten som en nabo ikke har sikret. Jaja, får ringe i morgen å spørre om de kan åpne den ordentlig..jeg trenger seriøst å få internet opp å gå igjen..jeg begynner å kjede ræva av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg