Skogli Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg blir bare kalt for Skogli. Også Woodly, men det er ytterst sjeldent. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 av de folka i klassen jeg kjenner som gamer, blir jeg kallt for "shikki" eller "shikaru" Han ene huska ikke navnet mitt i starten og kallte meg bare for shikaru Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg heter Joachim, men skal bytte til Jokke når jeg blir 18 7850688[/snapback] smart move ^^ 7851611[/snapback] Tenkte akkurat det samme. Forøvrig skal jeg bytte etternavn. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hvordan har du greid å få kallenavnet "bombexpert"? 7851532[/snapback] Regner med at du har sett bildet av en som står med ryggen til og har ei svart T-skjorte med påskrifta "I'm a bomb-tecnichian, if you see me running, try to keep up"? Jeg har en lignende en. Endret 1. februar 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) world server is down w00tage. Jaja, er kanskje like greit. Endret 1. februar 2007 av MrLeftfield Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Kallenavnet mitt er Thomassen (heter det til etternavn)så et kallenavn er ikke noe problem, menjeg synes bare at Henrik er et såpass merkelig navn 7850998[/snapback] Ikke vær uforskammet. Henrik er da det kuleste navnet på jord. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Og nå diskuteres det hva man blir kalt for noe? Ja, av mange i klassen blir jeg kalt for "uber". Skjedde en gang i norsktimen, da jeg ikke fant på noe annet svar. Norsklærer: Hvordan var det å begynne på Elektro?Jeg: (etter å prøvd å finne på noe svar) Uber. Norsklærer: Uber? Hva er det for noe? Siden det har ryktet spredd seg til resten av klassen og de andre gruppene, og noen av kameratene til de som går i klassen. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Altså. Henrik Stoltz -> Hest -> Horse. Noe sånt. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Hvordan var det med disse rosene? Hva betyr 10 røde roser osb? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Her går det vel i Smurfen, evt. ved etternavn, Vaage. Og de som kjenner meg som jeg gamer med, kaller meg stort sett bare Sos. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Her går det vel i Smurfen, evt. ved etternavn, Vaage.Og de som kjenner meg som jeg gamer med, kaller meg stort sett bare Sos. 7851847[/snapback] Raide annenetasje er morro? Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Folk kallar meg MK, men det er kanskje ikkje så rart iom at det er initialane mine. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Blir forresten kalt slask av noen av jentene.. Hva er definisjonen på en slask? Edit: Slo opp i en ordbok selv. Slask betydde slamp, slabbedask som igjen betydde sleivet, slapp fyr, slubbert. Slubbert betydde likeglad fyr, slappfisk. De jentene skal faen meg få høre det. Endret 1. februar 2007 av HorSe Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Blir forresten kalt slask av noen av jentene.. Hva er definisjonen på en slask? 7851896[/snapback] Den mannlige ekvalenten til "slørkje" Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Litt lat, uansvarlig osb.? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Blir forresten kalt slask av noen av jentene.. Hva er definisjonen på en slask? 7851896[/snapback] jeg får med en gang for meg bildet av en mann som sitter i helsetrøye i den urslitte godstolen. Øl i den ene hånda, fjernkontrollen i den andre, og ser på tv... (gjerne en truckercaps og) Endret 1. februar 2007 av multisync Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Her kjeder man seg med SOAD i headsetet og snart mat.. She's like heroinSipping through a little glass I'm looking for some help I need someone to save her ass She wants nothing more But to be a little whore He wants nothing less But to wear a little dress She's like heroin Sipping through a little glass I'm looking for some help I need someone to save her ass Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Blir forresten kalt slask av noen av jentene.. Hva er definisjonen på en slask? 7851896[/snapback] jeg får med en gang for meg bildet av en mann som sitter i helsetrøye i den urslitte godstolen. Øl i den ene hånda, fjernkontrollen i den andre, og ser på tv... (gjerne en truckercaps og) 7851954[/snapback] Haha! :!: Må ikke forveksle slask med slubbert. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Slask betydde slamp, slabbedask som igjen betydde sleivet, slapp fyr, slubbert. Slubbert betydde likeglad fyr, slappfisk. De jentene skal faen meg få høre det. 7851896[/snapback] Hva er galt med det? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Haha! :!: Må ikke forveksle slask med slubbert. 7851980[/snapback] Hva er forskjellen? Edit: Hva er galt med det? 7852017[/snapback] Syntes nå det hørtes ganske negativt ut.. Endret 1. februar 2007 av HorSe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg