Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke foreldrene dine norske? siden du heter mirna

7850471[/snapback]

Alt er relevant. Men nei, jeg sier ikke mer om meg på et forum. Føler meg naken etter å ha sagt navnet mitt :dontgetit:

 

Demille: Uvanlig regjerer, eier og knuser "Vanlig" uansett hva det er snakk om :)

 

Jeg er på jobb. Snart ferdig for dagen nå da. Hva gjør du, Mirna?

7850474[/snapback]

Jeg sitter på pcn å gjør alt annet enn det jeg skal :D Jeg er sliten, men jeg overlever.

 

 

..Nå kan vi alle gå tilbake til hvordan det var, og late som om dere ikke vet hva jeg heter :D

Lenke til kommentar
Du var jo hyggelig :love: Takk. Bjørn er da et litt "uvanlig" navn... :wee:

7850587[/snapback]

I vår generasjon så er det ikke så vanlig, men alikevel mye vanligere enn ditt navn.

I fremtiden blir Bjørn bare et familienavn er jeg redd, nå som det er ulovlig å kalle barna sine naturlige navn, så sant det ikke er en junior.

Lenke til kommentar
Er det responsen jeg får? :(

7850595[/snapback]

Åh, greit.

 

Tusen takk Bundy!!

 

I vår generasjon så er det ikke så vanlig, men alikevel mye vanligere enn ditt navn.

I fremtiden blir Bjørn bare et familienavn er jeg redd, nå som det er ulovlig å kalle barna sine naturlige navn, så sant det ikke er en junior.

7850615[/snapback]

Om 50 år så er du en av oss. De uvanlige.

Hmm, hva er greia med den hjemmesida til bandet ditt eller hva, hvor dere har profilen til alle untatt han som spiller bass (deg)? :cool:

Endret av Demille
Lenke til kommentar
De teite menneskene som mener uvanlig er rart kan late som de ikke vet det, men jeg skal huske det :)

7850570[/snapback]

Du var jo hyggelig :love: Takk. Bjørn er da et litt "uvanlig" navn... :wee:

 

Mirna er da helt ok navn det, demille.

7850572[/snapback]

Ok.

7850587[/snapback]

Jeg heter Bjørn til etternavn, ikke noe uvanlig i det :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...