Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Mirna er kult navn. Finnes kun omtrent 30 stk i Norge som heter det.

7850455[/snapback]

Miriam er tøft.

LOL, på en film så føder en kjerring, og barnet nesten bare popper(med fostervannet) ut, han fanger det med hendene liksom.. Så er det skikkelig underernært og grått. Også tar det 5 sekunder før det skriker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Demille: Uvanlig regjerer, eier og knuser "Vanlig" uansett hva det er snakk om :)

Jeg er på jobb. Snart ferdig for dagen nå da. Hva gjør du, Mirna?

7850474[/snapback]

Hva heter du, da?

EDIT- Jeg vet om ei som heter Kathera.

Endret av edge
Lenke til kommentar
Er ikke foreldrene dine norske? siden du heter mirna

7850471[/snapback]

Alt er relevant. Men nei, jeg sier ikke mer om meg på et forum. Føler meg naken etter å ha sagt navnet mitt :dontgetit:

Demille: Uvanlig regjerer, eier og knuser "Vanlig" uansett hva det er snakk om :)

Jeg er på jobb. Snart ferdig for dagen nå da. Hva gjør du, Mirna?

7850474[/snapback]

Jeg sitter på pcn å gjør alt annet enn det jeg skal :D Jeg er sliten, men jeg overlever.

..Nå kan vi alle gå tilbake til hvordan det var, og late som om dere ikke vet hva jeg heter :D

Lenke til kommentar
Hva heter du, da?

7850528[/snapback]

Jeg? Bjørn? Hvordan det?

Nå kan vi alle gå tilbake til hvordan det var, og late som om dere ikke vet hva jeg heter :D

7850534[/snapback]

De teite menneskene som mener uvanlig er rart kan late som de ikke vet det, men jeg skal huske det :)

Lenke til kommentar
Du var jo hyggelig :love: Takk. Bjørn er da et litt "uvanlig" navn... :wee:

7850587[/snapback]

I vår generasjon så er det ikke så vanlig, men alikevel mye vanligere enn ditt navn.

I fremtiden blir Bjørn bare et familienavn er jeg redd, nå som det er ulovlig å kalle barna sine naturlige navn, så sant det ikke er en junior.

Lenke til kommentar
Er det responsen jeg får? :(

7850595[/snapback]

Åh, greit.

Tusen takk Bundy!!

I vår generasjon så er det ikke så vanlig, men alikevel mye vanligere enn ditt navn.

I fremtiden blir Bjørn bare et familienavn er jeg redd, nå som det er ulovlig å kalle barna sine naturlige navn, så sant det ikke er en junior.

7850615[/snapback]

Om 50 år så er du en av oss. De uvanlige.

Hmm, hva er greia med den hjemmesida til bandet ditt eller hva, hvor dere har profilen til alle untatt han som spiller bass (deg)? :cool:

Endret av Demille
Lenke til kommentar
De teite menneskene som mener uvanlig er rart kan late som de ikke vet det, men jeg skal huske det :)

7850570[/snapback]

Du var jo hyggelig :love: Takk. Bjørn er da et litt "uvanlig" navn... :wee:

Mirna er da helt ok navn det, demille.

7850572[/snapback]

Ok.

7850587[/snapback]

Jeg heter Bjørn til etternavn, ikke noe uvanlig i det :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...