Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sliter msn for tiden?

7849805[/snapback]

Nei.

 

Tror han sa med andre ord; hvorfor? :)

7849807[/snapback]

Ok, hvorfor? Jo. Hva skjer når du samler 5-6 skolelys som tror de plutselig har blitt såå kule? Jo, det som skjer er at du får 5-6 utrolig teite personer som tror de er så mye bedre enn alle andre. Du får en gruppe mennesker som tror de er "kule" og ikke bryr seg så mye om skole, at alle andre er nerder, mens de, nei de er ikke det (Noe de er) meeen siden de for en eller annen merkelig grunn tror de er så mye bedre, tror de at alle andre i klassen ser opp til dem. Og vil være vennen dems. Men, greia er at alle begynner å bli litt lei dem. Veldig lei dem :hrm:

 

Heldigvis ny klasse neste år. Uheldigvis skal nesten alle de teite ta realfag.

Lenke til kommentar
Jeg har skikkelig problemer med å konsentrere meg nå. Burde egentlig gjøre noe lekser. Men utsetter det. Har innlevering til mandag jeg ikke har begynt på, og til onsdag. Den til mandag begynner jeg på imorra. Jeg skal jobbe med skole på en fredag :dontgetit:

7849919[/snapback]

 

Det hadde jeg aldri klart

Lenke til kommentar
Jeg har skikkelig problemer med å konsentrere meg nå. Burde egentlig gjøre noe lekser. Men utsetter det. Har innlevering til mandag jeg ikke har begynt på, og til onsdag. Den til mandag begynner jeg på imorra. Jeg skal jobbe med skole på en fredag :dontgetit:

7849919[/snapback]

Føler med deg, jeg er enda ikke ferdig med leksene som skal leveres inn til i morgen.

Lenke til kommentar
Jeg har en utrolig viljestyrke. Jeg kan bli frisk bare jeg tvinger meg selv til det. Kanskje ikke helt frisk, men hvertfall nok frisk til å dra steder.

Jeg pleier også å tvinge meg til lekser, øving til prøver og trening.

 

Men nå eier jeg ikke viljestyrke, nå er jeg bare lat og trøtt.

7849964[/snapback]

 

 

Legg deg i en time, stå opp, kvikk deg opp med litt vann.

 

Voilá

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...