Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har levert en rapport lignende sak om kriminalitet. Hvor vi har sammarbeidet. Vi har aldri jobbet med dette på skolen. Det står ingen steder i teksten hvem som har skrevet hva, men bare underskrevet med begge navn. Eneste forskjellen er at hun andre veninnen min var den som sendte det inn.

7849198[/snapback]

Så, dere to sendte inn en oppgave sammen. Du fikk 4+ hun 5, og det står ingen steder hvem sm har gjort hva.

Dere har ikke hatt fremføring?

Og, er denne vennina veldig god vennine? Eller kunne hun ha funnet på å si til læreren at du jobbet dårlig, eller noe sånt?

7849218[/snapback]

 

Det er en veldig god vennine av meg.For å få 5 på arket så er det ekstremt viktig å få 5 på denne oppgaven. Og når han har gitt meg 4+ skjønner jeg ingenting.. :cry: Hun ville aldri sagt jeg jobbet dårligere henne. Dessuten jobbet jeg mer enn henne, skrev mer og.

Lenke til kommentar
Det er en veldig god vennine av meg.For å få 5 på arket så er det ekstremt viktig å få 5 på denne oppgaven. Og når han har gitt meg 4+ skjønner jeg ingenting..  :cry: Hun ville aldri sagt jeg jobbet dårligere henne. Dessuten jobbet jeg mer enn henne, skrev mer og.

7849289[/snapback]

Da er det jo bare å snakke med læreren. Han har åpenbart gjort en feil. Eller så er han bare dum. Ta det opp med han, og så ordner det seg sikkert. :wee:

 

Fah, der sprakk den 'dietten'. Litt, iallefall. :) Da blir det ekstra trening i dag og i morgen.

7849294[/snapback]

Bare kast opp, du vet du vil.

Lenke til kommentar
Blir bare skikkelig skuffet over sånt... Spes når jeg har jobbet så mye med den oppgaven/det faget som jeg har gjort.

7849333[/snapback]

Trenger du et grunnlag for å sende klagebrev, kan du jo bare stille læreren din det enkle spørsmålet "Hvorfor fikk hun 5 og jeg bare 4+"?

 

Uansett hva han svarer da så har du plutselig muntlig grunnlag for klage

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...