Shikaru Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 bleh. Så en plakat i bussen på vei hjem fra skolen i dag. sto å Noroff. La merke til at det sto animasjon der, også sjekker jeg nå, også har de bare 3D animasjon. SVINERI! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg går i 9. ja. Ikke bry deg om det. Du trenger ikke tenke så mye på hvor bra du 9ende. Bare gjør ditt beste når du begynner i 10ende 7849221[/snapback] Alikevel, vi får nedsatt karakter i faget vis vi ikke leverer leksene 3 ganger (iløpet av det halvåret her) Jeg er lei av skolen... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Vi har levert en rapport lignende sak om kriminalitet. Hvor vi har sammarbeidet. Vi har aldri jobbet med dette på skolen. Det står ingen steder i teksten hvem som har skrevet hva, men bare underskrevet med begge navn. Eneste forskjellen er at hun andre veninnen min var den som sendte det inn. 7849198[/snapback] Så, dere to sendte inn en oppgave sammen. Du fikk 4+ hun 5, og det står ingen steder hvem sm har gjort hva. Dere har ikke hatt fremføring? Og, er denne vennina veldig god vennine? Eller kunne hun ha funnet på å si til læreren at du jobbet dårlig, eller noe sånt? 7849218[/snapback] Det er en veldig god vennine av meg.For å få 5 på arket så er det ekstremt viktig å få 5 på denne oppgaven. Og når han har gitt meg 4+ skjønner jeg ingenting.. Hun ville aldri sagt jeg jobbet dårligere henne. Dessuten jobbet jeg mer enn henne, skrev mer og. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Fah, der sprakk den 'dietten'. Litt, iallefall. Da blir det ekstra trening i dag og i morgen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Godt å høre. Mange som tenker sånn "Jadda, jeg får da alltids hjelp. Så det er ikke så farlig". Vel, det er ikke alle det er lett å hjelpe. Liker folk som tar tak i problemene sine. 7849003[/snapback] Vel, noen må jo ta tak i problemene mine Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Det er en veldig god vennine av meg.For å få 5 på arket så er det ekstremt viktig å få 5 på denne oppgaven. Og når han har gitt meg 4+ skjønner jeg ingenting.. Hun ville aldri sagt jeg jobbet dårligere henne. Dessuten jobbet jeg mer enn henne, skrev mer og. 7849289[/snapback] Da er det jo bare å snakke med læreren. Han har åpenbart gjort en feil. Eller så er han bare dum. Ta det opp med han, og så ordner det seg sikkert. Fah, der sprakk den 'dietten'. Litt, iallefall. Da blir det ekstra trening i dag og i morgen. 7849294[/snapback] Bare kast opp, du vet du vil. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Blir bare skikkelig skuffet over sånt... Spes når jeg har jobbet så mye med den oppgaven/det faget som jeg har gjort. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Blir bare skikkelig skuffet over sånt... Spes når jeg har jobbet så mye med den oppgaven/det faget som jeg har gjort. Siden det ikke er noe bevis på hvem som har gjort mest har dere begge krav på samme karakter, så klag. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Bare kast opp, du vet du vil.Siden du er så flink til det, kan du ikke lære meg? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Blir bare skikkelig skuffet over sånt... Spes når jeg har jobbet så mye med den oppgaven/det faget som jeg har gjort. 7849333[/snapback] Trenger du et grunnlag for å sende klagebrev, kan du jo bare stille læreren din det enkle spørsmålet "Hvorfor fikk hun 5 og jeg bare 4+"? Uansett hva han svarer da så har du plutselig muntlig grunnlag for klage Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Siden du er så flink til det, kan du ikke lære meg? 7849356[/snapback] Sure thing kjekken My place, la oss si 15 min? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Sure thing kjekken My place, la oss si 15 min?Nja, er opptatt med noe her. Har ikke besøk av noen heite jenter asso, helt sant. Kan vi ikke ta det en annen dag, eller er det for sent da? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Det går vel fint. Liker bare ikke det å måtte stå face to face fyren å klage. Pleier å unngå sånne situasjoner for alt jeg kan. Men her har jeg vel ikke noe valg. Hun venninen min skulle heldigvis bli med meg. Greit med litt støtte Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Nja, er opptatt med noe her. Har ikke besøk av noen heite jenter asso, helt sant. Kan vi ikke ta det en annen dag, eller er det for sent da? 7849382[/snapback] Too late! ..gah, reklameanalyse Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Too late!..gah, reklameanalyse Eller, kanskje jeg tar en tur? Hvis ikke reklameanalysen går foran meg, da. :[ Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Er ofte ein kan lure på kor objektiv vurdering lærarane gir... Trur deira "inntrykk" av elevane ofte kan ha meir å sei enn dei eigentlege prestasjonane. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Eller, kanskje jeg tar en tur? Hvis ikke reklameanalysen går foran meg, da. :[ 7849423[/snapback] Den går før deg. Knis. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Fah. Hva om jeg tar på meg en hawt stripete genser, da? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Nei. Norsk reklamenalyse er sååå mye bedre og underholdende. Sorry. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Nei. Norsk reklamenalyse er sååå mye bedre og underholdende. Sorry. 7849466[/snapback] Sier du at det er bedre enn striper!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg