Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg går i 9. ja.

Ikke bry deg om det. Du trenger ikke tenke så mye på hvor bra du 9ende. Bare gjør ditt beste når du begynner i 10ende :wee:

7849221[/snapback]

Alikevel, vi får nedsatt karakter i faget vis vi ikke leverer leksene 3 ganger (iløpet av det halvåret her) Jeg er lei av skolen...

Lenke til kommentar
Vi har levert en rapport lignende sak om kriminalitet. Hvor vi har sammarbeidet. Vi har aldri jobbet med dette på skolen. Det står ingen steder i teksten hvem som har skrevet hva, men bare underskrevet med begge navn. Eneste forskjellen er at hun andre veninnen min var den som sendte det inn.

7849198[/snapback]

Så, dere to sendte inn en oppgave sammen. Du fikk 4+ hun 5, og det står ingen steder hvem sm har gjort hva.

Dere har ikke hatt fremføring?

Og, er denne vennina veldig god vennine? Eller kunne hun ha funnet på å si til læreren at du jobbet dårlig, eller noe sånt?

7849218[/snapback]

Det er en veldig god vennine av meg.For å få 5 på arket så er det ekstremt viktig å få 5 på denne oppgaven. Og når han har gitt meg 4+ skjønner jeg ingenting.. :cry: Hun ville aldri sagt jeg jobbet dårligere henne. Dessuten jobbet jeg mer enn henne, skrev mer og.

Lenke til kommentar
Det er en veldig god vennine av meg.For å få 5 på arket så er det ekstremt viktig å få 5 på denne oppgaven. Og når han har gitt meg 4+ skjønner jeg ingenting..  :cry: Hun ville aldri sagt jeg jobbet dårligere henne. Dessuten jobbet jeg mer enn henne, skrev mer og.

7849289[/snapback]

Da er det jo bare å snakke med læreren. Han har åpenbart gjort en feil. Eller så er han bare dum. Ta det opp med han, og så ordner det seg sikkert. :wee:

Fah, der sprakk den 'dietten'. Litt, iallefall. :) Da blir det ekstra trening i dag og i morgen.

7849294[/snapback]

Bare kast opp, du vet du vil.

Lenke til kommentar
Blir bare skikkelig skuffet over sånt... Spes når jeg har jobbet så mye med den oppgaven/det faget som jeg har gjort.

7849333[/snapback]

Trenger du et grunnlag for å sende klagebrev, kan du jo bare stille læreren din det enkle spørsmålet "Hvorfor fikk hun 5 og jeg bare 4+"?

Uansett hva han svarer da så har du plutselig muntlig grunnlag for klage

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...