Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Steffy er Guitar hero addict? Forøvrig ser det nesten ut som om du er dopa i avatarbildet. *Oooh* Når sant skal sies er det få som ser mer dopa ut enn meg når jeg er trøtt, full og sliten på en gang. Nok om det. Håper såkalrt selv at Guitar Hero kommer til Wii. Etter at jeg prøvde det en gang fikk jeg skikkelig dilla. Men har aldri fåt prøvd det igjen :(

7396069[/snapback]

Jeg er en smule addicted. Det er ikke meg på bildet, pus. Det er Lenny Bruce.

Lenke til kommentar
Jeg ignorerete deg da ikke? Svarte da på spørsmålet. Bla en side tilbake du.

7396112[/snapback]

Hehe åja :)

Nei jeg la ikke merke til at du edita.

7396123[/snapback]

Nei. Kan ofte være problematisk så raskt som ting går i SO. En ting er hvertfall sikkert og det er at jeg ikke ignorerer folk på forumet. Med mindre de da kommer med nedverdigende kommentarer, personhets eller annet slikt da.

Lenke til kommentar
Nei. Kan ofte være problematisk så raskt som ting går i SO. En ting er hvertfall sikkert og det er at jeg ikke ignorerer folk på forumet. Med mindre de da kommer med nedverdigende kommentarer, personhets eller annet slikt da.

7396134[/snapback]

...For ikke å nevne at det ikke står at mods redigerer innleggene sine(du er ikke mod lengre? anyway)

Lenke til kommentar

Det er klart. om folk er ekstremt frekke, så har man ikke alltid så veldig lyst til å prate med de.

Men nå skal jeg setta meg ned i sofaen, ta fra tegneblokka og blyanten min å prøve å tegne noe som kan bli min fremtidige juleavatar :p

Edit: avataren min er fra en serie som heter FLCL

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Blir sikkert kjempe bra! Av de tegningene jeg har sett i kreativitetstråden ol. holder tegningene dine meget høy kvalitet, og er sågar utrolig fine. Du burde nesten starte nettbutikk med bildene dine tilsalgs ferdig med ramme og alt. ;)

7396160[/snapback]

hah jo takk for det.

Men noen nettbutikk og salg blir det neppe.

Kan ikke si jeg holder den standarden ( ennå :hmm: )

Har dog fått 3 stk igjennom året som vil kjøpe tegninger/malerier fra meg :dontgetit:

Edit: men ikke for å drøye ut tida, så stakk jeg nå.

bbl

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
haha jeg har nesten den samme genseren, bare med smalere striper..

gudd taste :!:

7396153[/snapback]

Gutteklær er visst hot på jenter. Men tror ikke jeg hadde kledd den genseren.

Det kan testes. Ta på deg en rosa grilldress og post bilde.  :whistle:

7396163[/snapback]

Hah! Later, nå er det prison break!

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...