Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Telefonen har mottatt meldinger konstant siden klokken 12.00 i dag, begynner å bli lei. Enda jeg disablet funksjonen så fortsatte diskusjon.no å sende ut meldinger. Resultatet ble ekstremt mye piping og utallige meldinger.. omtrent 200. Skjønner ikke hvorfor det var sånn.  :mad:

7848874[/snapback]

Det var ikke fullt så lurt som du først trodde? :p

7848889[/snapback]

For å si det sånn: de første fire meldingene var litt fancy. Men når det konstant vibrerte i lomma som en ukontrollerbar "voodo-dick" under en forelesning om EKG og Bradycardi.. da ble det litt for mye for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Orker ikke be deg om å skjerpe deg engang.

 

Tror ikke helt alle ser konsekvensene. Selv om jeg forstår mange av de som er skolelei å har liet motivasjon til å gå på skolen. Det KAN skape mye trøbbel.

7848925[/snapback]

Det trenger du ikke ;)

Jeg får hjelp og sånn, faktisk.

 

Og jeg ser faktisk konsekvensene, en grunn til at jeg får hjelp.

Lenke til kommentar
Og jeg ser faktisk konsekvensene, en grunn til at jeg får hjelp.

7848960[/snapback]

Godt å høre. Mange som tenker sånn "Jadda, jeg får da alltids hjelp. Så det er ikke så farlig". Vel, det er ikke alle det er lett å hjelpe. Liker folk som tar tak i problemene sine.

 

Men nå skal jeg hjem, vel ikke hjem. Men bort fra jobb :) Hadebra alle sammen

Lenke til kommentar
Meg og en vennine leverte inn en tekst som vi har skrevet sammen. Teksten er underskrevet av begge. Hun fikk 5 og jeg fikk 4+!? Er det mulig. Vi skrev dette sammen, hvordan kan han klare og skille hva jeg skrev, og hva hun skrev?. HVorfor skjer dette alltid med meg...  :(

Du har full rett til å klage. Siden dere begge har jobbet med den har du fult krav på samme karakter som venninen din.

Lenke til kommentar
Meg og en vennine leverte inn en tekst som vi har skrevet sammen. Teksten er underskrevet av begge. Hun fikk 5 og jeg fikk 4+!? Er det mulig. Vi skrev dette sammen, hvordan kan han klare og skille hva jeg skrev, og hva hun skrev?. HVorfor skjer dette alltid med meg...  :(

7849108[/snapback]

 

Det skal jo ikke være fysisk mulig...

Men hvordan (fikk dere lovtil å) skrev (skrive) dere denne sammen?

Lenke til kommentar
Meg og en vennine leverte inn en tekst som vi har skrevet sammen. Teksten er underskrevet av begge. Hun fikk 5 og jeg fikk 4+!? Er det mulig. Vi skrev dette sammen, hvordan kan han klare og skille hva jeg skrev, og hva hun skrev?. HVorfor skjer dette alltid med meg...  :(

Du har full rett til å klage. Siden dere begge har jobbet med den har du fult krav på samme karakter som venninen din.

7849146[/snapback]

 

Men han er en drittlærer. Og denne oppgaven teller utrolig mye for den endelige karakteren. No er jeg om mulig mer deppa :(

Lenke til kommentar
Meg og en vennine leverte inn en tekst som vi har skrevet sammen. Teksten er underskrevet av begge. Hun fikk 5 og jeg fikk 4+!? Er det mulig. Vi skrev dette sammen, hvordan kan han klare og skille hva jeg skrev, og hva hun skrev?. HVorfor skjer dette alltid med meg...  :(

7849108[/snapback]

 

Det skal jo ikke være fysisk mulig...

Men hvordan (fikk dere lovtil å) skrev (skrive) dere denne sammen?

7849165[/snapback]

 

Vi har levert en rapport lignende sak om kriminalitet. Hvor vi har sammarbeidet. Vi har aldri jobbet med dette på skolen. Det står ingen steder i teksten hvem som har skrevet hva, men bare underskrevet med begge navn. Eneste forskjellen er at hun andre veninnen min var den som sendte det inn.

Lenke til kommentar
btw: Jeg klarer ikke jobbe med lekser idag, de skal leveres i mårra, og jeg får brev med hjem vis jeg ikke leverer. Ille?

7849026[/snapback]

Du går i niende, eller?

 

..Isåfall, er det ikke så ille. Men du burde kanskje skjerpe deg litt.

7849060[/snapback]

Jeg går i 9. ja.

 

Campin carl: Det er en grunn til at vi har msn?

Lenke til kommentar
Vi har levert en rapport lignende sak om kriminalitet. Hvor vi har sammarbeidet. Vi har aldri jobbet med dette på skolen. Det står ingen steder i teksten hvem som har skrevet hva, men bare underskrevet med begge navn. Eneste forskjellen er at hun andre veninnen min var den som sendte det inn.

7849198[/snapback]

Så, dere to sendte inn en oppgave sammen. Du fikk 4+ hun 5, og det står ingen steder hvem sm har gjort hva.

Dere har ikke hatt fremføring?

Og, er denne vennina veldig god vennine? Eller kunne hun ha funnet på å si til læreren at du jobbet dårlig, eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...