Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå kan du sende gratis sms med netcom. Det gjelder hvis du sender til andre som er med i netcom familie. Håper tele2 får det også, siden det er det jeg skal ha når bindinga til netcom går ut.

7847632[/snapback]

 

Jeg har Djuice Non Stop gratis mld til hvem som helst, 300 kr mnd, 0,89 øre minutte for å ringe.. syns det er ganske billig jeg

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Nei, det er det ikke.

 

Fjortiser besitter den lavest kjente intelligens blant alle av jordens menneskegrupper. Det vil si at de er like under gruppen som går under navnet "hjernedøde".

7847634[/snapback]

 

Hvordan får de det egentlig til? Å plassere seg under de som har hjerne som en grønnsak er godt gjort.

Lenke til kommentar
Jeg har Djuice Non Stop gratis mld til hvem som helst, 300 kr mnd, 0,89 øre minutte for å ringe.. syns det er ganske billig jeg

7847651[/snapback]

Hvis jeg har netcom familie med samboeren kommer regninga mi til å være på 10 kr elns, for han er den eneste jeg sender mld til og ringer. Derfor det er så genialt.

Lenke til kommentar
Nei, det er det ikke.

 

Fjortiser besitter den lavest kjente intelligens blant alle av jordens menneskegrupper. Det vil si at de er like under gruppen som går under navnet "hjernedøde".

7847634[/snapback]

 

Hvordan får de det egentlig til? Å plassere seg under de som har hjerne som en grønnsak er godt gjort.

7847654[/snapback]

Fjotiss er en tilstand ikke en alder... Fjortisser greier å lire av seg så mye dumt at en hjernedød grønnsak er bedre selskap!

------------

 

Hardware.no har begynt og levere artikler til Dagbladet.

 

http://www.dagbladet.no/dinside/2007/01/31/490547.html

 

Gratulerer hw :fun:

7847700[/snapback]

Er ikke det en stund siden de begynte med det da?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...