Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hvis folk vil ha mer innhold i innleggene her i SO hadde det vært en meget god ide å komme med emner det faktisk går ann å skrive noe om. Det er ikke noe problem å få noen til å skrive langt. Man må bare gi dem noe å skrive langt om. Så istedenfor å ønske mer innhold i bare innleggene sier jeg: "Jeg vil ha mere innhold i SO!".

7395960[/snapback]

I vote tema-dager. :D

Edit: Neeeeeei. :blush:

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Teggy: Nå er vi vel litt strenge...?

7395988[/snapback]

Nja.. I SO5 ble det hvertfall innført maksquote på 2 innlegg.

* Benytt quote på en fornuftig måte! Vi prøver å begrense qoutingen i SO6 til; originalpost + 2(to) quoter pr. post som max. heretter. Dette kan selvsagt brukes med skjønn da, men alle SKAL se igjennom om de quoter unødvendig og gjør de det så skal det som er unødvendig i quoten fjernes.
I knew it. Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Hoho, kom ne kødd bort og spurte om jeg kunne kjøpe snus til han engang. Han var dritings, så jeg tok pengene gikk inn i butikken, snek meg ut igjen og stakk av. :)

7395962[/snapback]

Haha, men hvorfor stakk du av? :p

Tviler han var så stor hvis han ba en annen å kjøpe snus.. Du skulle bare ha vært en drittsekk. Og nekta å gi pengene tilbake, for så å gi en lang lekse om hvor dumt snus er :!:

Lenke til kommentar

syntes det virker vel så rimelig jeg da.

ellers blir det jo rabalder på hver eneste side.

Spiste en mandarin nå nettopp.

Godt var det :wee:

Shocking Lemon - Under Star

Trur jeg skal ønske meg noen wii spill til jul, siden jeg har ingen ønsker som koster under 4k :p

Edit: @ Orresnei: tøff avatar ^^ og du er mod på wii-fan forumet ikksant?

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Wii blir kult da. Har selv forhådnsbestilt hos komplett.no. men jeg får ingen konsoll før 31. desember (Eller da sender de den). Det er trist, men jeg skal overleve.

Ja stemmer. Er moderator på Wii-Fan.net-forumet. Ikke at jeg moderer så mye der. Er jo ikke så mange regelbrudd anyways.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Hoho, kom ne kødd bort og spurte om jeg kunne kjøpe snus til han engang. Han var dritings, så jeg tok pengene gikk inn i butikken, snek meg ut igjen og stakk av. :)

7395962[/snapback]

Han fortjente det, ingen tvil om det.

Kanskje du kan kjøpe brus for alle pengene (helst en heller udigg brus) og late som om du misforsto han.

Alt for å plage de xD

Lenke til kommentar
Wii blir kult da. Har selv forhådnsbestilt hos komplett.no. men jeg får ingen konsoll før 31. desember (Eller da sender de den). Det er trist, men jeg skal overleve.

7396038[/snapback]

Skal campe utenfor Elkjøp med en kompis den 8ende. Vi vil spille Zelda :)

Lenke til kommentar

7396038[/snapback]

Skal campe utenfor Elkjøp med en kompis den 8ende. Vi vil spille Zelda :)

7396052[/snapback]

jeej :D vurderer det selv xD

Skal hvertfall ha Wii det er helt sikkert..

Lenke til kommentar

Steffy er Guitar hero addict? Forøvrig ser det nesten ut som om du er dopa i avatarbildet. *Oooh* Når sant skal sies er det få som ser mer dopa ut enn meg når jeg er trøtt, full og sliten på en gang. Nok om det. Håper såkalrt selv at Guitar Hero kommer til Wii. Etter at jeg prøvde det en gang fikk jeg skikkelig dilla. Men har aldri fåt prøvd det igjen :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...