Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke du fri hver dag, da? Det er juks.

 

Det blir liksom som når Mads i M våkner opp til vekkerklokka til Madammen, hun er potte sur og sinna og vil ikke stå opp og dra på jobb. Og han han er skikkelig ekkel og sier "uff jeg vil ikke stå opp kl 07..nei vent, jeg er jo serietegner! *sove videre*"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Æsj, tror jeg begynner få visdomstenner :ermm:

7845546[/snapback]

Føler med deg. Fikk to av de i tiendeklasse og det var lite moro. Hovnet opp bak i munnen og sånt, så jeg måtte til tannlegen å stikke hull på tannkjøttet. Det er virkelig den mest intense smerten jeg noen sinne har opplevd.

 

Hm. Nattlige aktiviteter :hmm:

Lese på forumet? Se på noen serier? Streame litt, f.eks.

Rote seg bort på wiki eller youtube. Surre?

Gode forslag, problemet er bare at:

Begynner jeg å se på en film eller tvserie nå blir jeg oppe til solen kommer fram, og da har skolebussen dratt alt.

Begynner jeg å rote meg bort på wikipedia/youtube blir jeg oppe til solen kommer fram, og da har skolebussen dratt alt.

 

Altså. Det eneste jeg egentlig kan gjøre er å være på forumet eller noe, men da blir jeg mest sannsynlig oppe til morgengry da også. Helvete, for en ond sirkel. Jaja, jeg får spille litt super mario da. Det er alltid gøy :)

Lenke til kommentar
Føler med deg. Fikk to av de i tiendeklasse og det var lite moro. Hovnet opp bak i munnen og sånt, så jeg måtte til tannlegen å stikke hull på tannkjøttet. Det er virkelig den mest intense smerten jeg noen sinne har opplevd.

7845551[/snapback]

Uff. Og nå som jeg må betale for tannlege :(

Hittil har det heldigvis bare vært ubehagelig og ikke direkte vondt.

 

Gode forslag, problemet er bare at:

Begynner jeg å se på en film eller tvserie nå blir jeg oppe til solen kommer fram, og da har skolebussen dratt alt.

Begynner jeg å rote meg bort på wikipedia/youtube blir jeg oppe til solen kommer fram, og da har skolebussen dratt alt.

 

Altså. Det eneste jeg egentlig kan gjøre er å være på forumet eller noe, men da blir jeg mest sannsynlig oppe til morgengry da også. Helvete, for en ond sirkel. Jaja, jeg får spille litt super mario da. Det er alltid gøy :)

7845551[/snapback]

Stemmer :p

Du burde vel ha i hvert fall tre timer på deg da? Kan se en god film på den tia ;)

Om du ikke drar på skola enda tidligere enn meg, that is.

 

 

Jeg tror jeg ska heve i meg ei pille og sova. Skal gjerne ikke snu døgnrytmen helt. Også skal jeg være bikkjevakt i morra ^^

Lenke til kommentar
Føler med deg. Fikk to av de i tiendeklasse og det var lite moro. Hovnet opp bak i munnen og sånt, så jeg måtte til tannlegen å stikke hull på tannkjøttet. Det er virkelig den mest intense smerten jeg noen sinne har opplevd.

7845551[/snapback]

Uff. Og nå som jeg må betale for tannlege :(

Hittil har det heldigvis bare vært ubehagelig og ikke direkte vondt.

7845557[/snapback]

Får satse på at du er mer heldig enn meg da. Tror jeg hadde et litt ekstrem tilfelle. Men min mor var verre. Hennes visdomstenner kom ut "liggende" om du skjønner. Så hun måtte operere de ut. Men nok skrekkhistorier. Gjør sikkert ikke tanken på visdomstenner noe bedre :ermm:

 

Du burde vel ha i hvert fall tre timer på deg da? Kan se en god film på den tia ;)

Om du ikke drar på skola enda tidligere enn meg, that is.

Nja, jo, men jeg vil jo helst ha litt søvn jeg også. Kjennes dessuten at kroppen er ødelagt etter trening i dag, så jeg tror jeg skal slukke lyset etter dette innlegget(og en verden på mario).

 

Og skolebussen kommer kl ti på åtte ;)

Lenke til kommentar
Får satse på at du er mer heldig enn meg da. Tror jeg hadde et litt ekstrem tilfelle. Men min mor var verre. Hennes visdomstenner kom ut "liggende" om du skjønner. Så hun måtte operere de ut. Men nok skrekkhistorier. Gjør sikkert ikke tanken på visdomstenner noe bedre  :ermm:

7845572[/snapback]

Læreren min på u.skola måtte dele de opp, og operere de ut i etapper :ermm:

 

 

Nja, jo, men jeg vil jo helst ha litt søvn jeg også. Kjennes dessuten at kroppen er ødelagt etter trening i dag, så jeg tror jeg skal slukke lyset etter dette innlegget(og en verden på mario).

 

Og skolebussen kommer kl ti på åtte ;)

7845572[/snapback]

Mjamja, kanskje ikke så dumt :p

 

Forbanna Morning Musume-diskografi som ikke blir ferdig til jeg skal ta toget imorgen. =(

7845575[/snapback]

Hm. da har du noe å finne på på toget?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...