Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har veldig mye imot Joachim ser jeg. Men tror jeg allerede forstår deg, av å bare se 2 sec på profilen hans.

7844896[/snapback]

Jeg tror ustedalen hadde reagert likt mot deg f.eks hvis du fyllekjørte, og deretter sier at advokaten din ordner opp i det.

7844920[/snapback]

 

Mhm. Men jeg er mann nok til å ta straffen for det dumme jeg gjør. Og er helt enig i det Ustedalen sier.

Lenke til kommentar
Kommer ann på om den straffen er på grunn av ting som kunne ha skjedd andre vondt, eller om det angår bare seg selv. I sistnevnte er det helt greit å snike seg unna.

7844949[/snapback]

 

Så du mener at vis jeg tar en pistol, og skyter vilt rundt på et kjøpesenter, så kan jeg bare snike meg unna. Så lenge jeg ikke traff noen?

 

Eller er jeg helt *kremt*i usa*kremt* på jorde her?

Lenke til kommentar
Mhm. Men jeg er mann nok til å ta straffen for det dumme jeg gjør. Og er helt enig i det Ustedalen sier.

7844943[/snapback]

Flott. For å si det slik, jeg liker ikke folk som skryter over pengene sine (Noe JoachimR desverre gjør) og tror de kommer vekk med alt grunnet formuen sin.

 

Kommer ann på om den straffen er på grunn av ting som kunne ha skjedd andre vondt, eller om det angår bare seg selv. I sistnevnte er det helt greit å snike seg unna.

7844949[/snapback]

En venn av meg ble tatt for fyllekjøring, og han er "in deep shit" nå. Rettsak, mistet førerkortet osv.

Det overrasker meg egentlig at Joachim ikke er sendt hjem.

Lenke til kommentar
Så du mener at vis jeg tar en pistol, og skyter vilt rundt på et kjøpesenter, så kan jeg bare snike meg unna. Så lenge jeg ikke traff noen?

 

Eller er jeg helt *kremt*i usa*kremt* på jorde her?

7844970[/snapback]

Vet du hva? Jeg orker ikke skrive noe fornuftig tilbake. Så derfor sier jeg;

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Banener i brunsaus er godt

 

Det gruser argumentene dine.

Lenke til kommentar
Fælt så man mobber Joachim, nå må dere ikke være så jantete. Hvis ikke de riker kan kjøpe seg ut av problemer, hva er da poenget med pengene? Penger er makt og makt er kos.

7844996[/snapback]

Så kommer du da. :p

 

Det er masse man kan kjøpe seg ut av, og det synes jeg er greit nok. De er heldige hvis de har nok penger til det.

Men fyllekjøring kan være ekstremt farlig og det er noe man IKKE burde gjøre uansett. I tillegg i et land der alkohol er strengt og vanlige utvekslingsstudenter blir kastet ut hvis de blir tatt. Jeg synes det rett å slett dumt hvis Joachim kan bare betale en liten slum med penger for å bli kvitt alle problemene han har lagd for seg selv.

Skjønner du hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...