Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har det skjedd.. Jeg har faktisk fått munnsår..

7844745[/snapback]

haakie: da er jeg vist luremus idag. trodde du virkelig ejg skulle legge ut nakenbilder i rpp?

7844767[/snapback]

Nei, mener den onde følelsen når jenter frister med ting som gutter hvet aldri kan se/oppnå, men bare gutter forstår det, siden det er innebygd i jentenes onde sinn

Lenke til kommentar
Joachim hadde forerkort i to uker... Sa kjorte han under paavirkning.. En god advokat skal fikse det dog.

7843340[/snapback]

Wow, du hadde førerkortet i to uker frem til du kjørte under påvirkning av alkohol i et land der du blir arrestert for å drikke hvis du er under 21 år? I tillegg er du ikke amerikansk!

 

Jeg er ganske så sikker på at du får oppleve at en advokat kan ikke fikse opp i alt! Du viste konsekvensene, og jeg tviler sterkt på at pengene dine som du skryter hele tiden av kan hjelpe deg ut av dette.

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Joachim hadde forerkort i to uker... Sa kjorte han under paavirkning.. En god advokat skal fikse det dog.

7843340[/snapback]

Wow, du hadde førerkortet i to uker frem til du kjørte under påvirkning av alkohol i et land der du blir arrestert for å drikke hvis du er under 21 år? I tillegg er du ikke amerikansk!

 

Jeg er ganske så sikker på at du får oppleve at en advokat kan ikke fikse opp i alt! Du viste konsekvensene, og jeg tviler sterkt på at pengene dine som du skryter hele tiden av kan hjelpe deg ut av dette.

7844840[/snapback]

 

er så JÆVLIG enig.

Lenke til kommentar
Nemlig. USA der man blir arrestert hvis man drikker.

Akkurat pågrunn av dette håper jeg for guds skyld at Joachim får problemer. Han viste konsekvensene.

7844879[/snapback]

Noe sier meg du ikke digger han... :) Selv hater jeg folk som sier de er bedre enn andre og skryter av pengene sine :thumbdown:

7844904[/snapback]

Jeg har ingenting personlig imot han, men jeg liker ikke at han tror man kommer unna med å være rik. Nå er det det faktum at han drakk mens han kjørte, noe som er ufattelig alvorlig for mindreårige her i USA.

Nå er det selvsagt forskjeller fra stat til stat, men det er strengt over hele USA på dette området. Joachim er i problemer, og jeg håper at folk ikke kan dra seg unna med penger!

Lenke til kommentar
Har nettopp reinnstallert, og alt fungerer fantastisk. Jeg elsker fresh xp-install

7844922[/snapback]

Samme her.

Installerte Vista, vista klikka og bootloaderen ble herpa, så installerte jeg Mandriva over. Og XP over der igjen, deeeilig.

 

Og Mandriva på Laptopen, ikke noe Vista på meg i nærmeste fremtid, kanskje når ting er mer fiksa på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...