Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Marley: Jeg vet. Og her nede er jeg, Vidar, sønn av Odin. Sendt hit fordi min far forviste meg ned her til dere dødelige for å bekjempe stråmenn og troll. En dag så skubbet den onde onkelen min Donald Trump meg ut i en rosa gørrete masse som muterte meg slik at jeg ble manisk depressiv og på randen til å bli ond. Heldigvis kom en meteoritt fra en fjern gallakse dettende ned i hodet på meg og jeg gjenvant sindigheten. I meteoritten fant jeg den hellige mopp som jeg bruker til å vaske vekk spam og annet fjas. Den ble i sin tid forbannet av Tom Cruise slik at den alltid vil høre til meg, men prisen var at en testikkel måtte ofres til Cruise sin hellige sekt, de ondskapsfulle scientologene.

 

Så her er jeg, sønn av Odin og nevøen til Trump. Væpnet med en utenomjordisk forbannet mopp og kun med en balle. Men så fikk jeg en balle av stål fra den korrupte Bush, slik at jeg nå har baller av stål. Bokstavelig talt. Det gir meg store problemer når jeg skal ta fly, med de nye kontrollene.

 

Dessverre kan jeg ikke fly rundt som min usle bror Tor. :shrug:

 

Men jeg er fæl til å surfe rundt på forumet. :cool:

 

 

Men det er vel på tide å køye nå. Blir vel lite søvn i natt med en guttunge med lungebetennelse.

Lenke til kommentar
*snip*

7844633[/snapback]

Ja, Vidar, du måtte jo flytte ut en gang du også! Makan til slappfisk, sitte oppe i Åsgard og bare se på TV. Måtte hive deg ut, skulle du bli like vellykket som bror din.

 

Og Donald er en kjempekar, du skal ikke disse onkel!

 

Hilsen pappa.

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Jeg vil si begge er på moten iår også. Virket sånn på blodprøvedamen idag.

 

"Du er ikke alene"

 

omfg. For det hjelper meg liksom.

7844668[/snapback]

Det skal ikke være lett.

 

 

Jeg stikker og legger meg nå.

Edit: Det er forresten veldig lett. God natt.

Edit2: For en non-pilleaddict that is.

Endret av HorSe
Lenke til kommentar
Da har det skjedd.. Jeg har faktisk fått munnsår..

7844745[/snapback]

Gratulerer :fun:

 

Bruk "Compeed munnsårplaster" hvis det er uttafor munnen, og dra på fylla hvis det er inni munnen.

 

 

haakie: da er jeg vist luremus idag. trodde du virkelig ejg skulle legge ut nakenbilder i rpp?

 

SteffyPants: ikke jeg :hmm:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gratulerer :fun:

 

Bruk "Compeed munnsårplaster" hvis det er uttafor munnen, og dra på fylla hvis det er inni munnen.

7844767[/snapback]

Sår inni kjeften har jeg alltid, så kjøttet inni har herdet seg.

 

Skal kjøpe det i morgen, eller moren min skal med andre ord. Hun er enda sykemeldt etter å ha fått tredje grads forbrenning på nyttårsaften :wee:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...