Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Faen meg det dummeste jeg har hørt, Dotten. Jeg må jo nærmest fekte deg vekk i dagene før lønning jo.

7843901[/snapback]

 

Haha, du tjener vel en promille av hva jeg gjør :D

 

* Det skal ikke diskuteres hvor mange poster man har i Siste Ordet eller i Off Topic generelt. Denne regelen er satt for å forhindre spaminnlegg som kun er postet med det mål å få flest poster.

 

7361655[/snapback]

 

Jaja, da får vi slette litt da

 

Og nei, moderering skal ikke kommenteres i tråden. Slikt blir slettet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La merke til ista at jeg begynner å få dårlig holdning. Fra nå av skal jeg sitte ordentlig i sofaen og gå veldig rak i ryggen. Har gjort det i hele dag, og føler meg allerede bedre :)

7844276[/snapback]

det er nok bare inni hodet du føler deg bedre :p

Lenke til kommentar
Ikke si sånn da! Har nesten overbevist megselv her borte :cry:

7844375[/snapback]

 

pfft ikke hør på trevakt... Det med at du går med strak rygg gjør faktisk noe med kroppen (husker ikke hva), så ikke gi opp :thumbup:

7844405[/snapback]

Framhever puppene. :yes:

Stå på.

 

 

Edit: Leif.

Endret av HorSe
Lenke til kommentar

Var ikke han lam da?

7844445[/snapback]

 

Nei, det var kun et spill for galleriet. Cristopher Reeve var jo kun hans alter ego, han var jo Supermann til vanlig. Så lå han så mye at han fikk liggesår som drepte han. Dette var et skalkeskjul fordi Gud, Allah, Odin, Tom Cruise eller hvem det nå er som styrer der oppe trengte han. Så da reiste han opp. Han er dypt savnet.

Lenke til kommentar
Nei, det var kun et spill for galleriet. Cristopher Reeve var jo kun hans alter ego, han var jo Supermann til vanlig. Så lå han så mye at han fikk liggesår som drepte han. Dette var et skalkeskjul fordi Gud, Allah, Odin, Tom Cruise eller hvem det nå er som styrer der oppe trengte han. Så da reiste han opp. Han er dypt savnet.

7844518[/snapback]

 

Imens danser Jesus polka i Jotunheimen. Så utrolig respektløst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...