Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke søk på nettet..! Spør alltid din mor. Jeg skulle lage vaffler en gang, og spurte etter oppskriften her, så de sa noen oppskrifter hver. Jeg tok da en av de og når jeg skulle steke den var den helt våt og jævlig. Og jeg hadde laget en hel bolle med dritten.  :no:

7841259[/snapback]

 

ja.... men ikke spør på et forum, de fleste her er like håpløse i matlaging som deg. google.no (evn. .com) er en fin ting, der finner du faktisk matlagingssider med oppskrifter. "thats tha shit" :woot:

Lenke til kommentar
Hei, sitter med et dillema... Skal forklare en fra utlandet hvordan men utaler bokstaven ø via msn..

 

Hvordan utaler man ø... Hva kan jeg skrive for at det blir riktig. ?

7841934[/snapback]

 

har du ikke headset?

tror nok du skal skrive til fingrene forsvinner før du får til å forklare lyden, og hvordan man lager den...

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Overlagt drap, ifølge ustedalen

7841972[/snapback]

Nei nei. Ingenting jeg skriver er gjennomtenkt. Ei heller har jeg tvingt ustedalen til å gjøre det, altså blir det heller ufrivilig medsammensvoren til selvmord :)

 

On another note: Jeg skvetter like forbaska hver gang vi får faks her.

Telefonen ringer, men den ringer liksom høyt og fra der telefonen ikke er, under kassa. Blæph

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
mmmkay... go ahead, men hvorfor meg? det er ikke deg som skal utpresses, men SnittLeif. Det er han som driver med overlagt drap  :!:

7841938[/snapback]

Ah, jeg trodde du skulle utpresse meg.

 

Overlagt drap, ifølge ustedalen

7841972[/snapback]

Nei nei. Ingenting jeg skriver er gjennomtenkt. Ei heller har jeg tvingt ustedalen til å gjøre det, altså blir det heller ufrivilig medsammensvoren til selvmord :)

7841983[/snapback]

Det er ikke sant. Du vil se meg doed du. :cry:

 

EDIT: :p

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...