Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:fun: Eide på Geografi-prøve i dag. :D Satt oppe til 02:00 i går natt og laget et 15-siders hefte som tok for seg alt i hele kapittelet (Kapittel 4: Vær og klima på VG1 for de som lurer).

 

Svarte på alt, over 8 sider. Var sistemann ut av prøverommet, etter å ha niskrevet hele timen. :D

 

:fun: Dagens sang: Kool and the Gang - Celebration :thumbs:

Lenke til kommentar
Helg? Det er jo bare onsdag!

7840594[/snapback]

Jepp. :)

Lærerene skal på møte/fest/middag nede i sør. Gol eller Geilo i morgen...

Da får vi fri torsdag, som er ganske synd pga at da har vi kjøring.

Og på fredag som er bra fordi da har vi bransjelære og sprenging.

 

Da var det helg. :wee: Og helgen ble avsluttet med en skikkelig arbeidsdag:

- En i klassen mistet en sten over skjæret på gravemaskinen, de måtte bruke spitt for å få den vekk.

 

Spitt? helg allerede :ohmy: ?

7840603[/snapback]

Spitt: Som i en lang stav av stål, delvis spiss i den ene enden.

 

 

Ahh, kan sove lenge i morgen. :wee:

 

Bitex: Hehe, noe slikt ja. :D Men ikke pokker om han ville gå bort til de andre maskinene og kjøre de. Riktignok kjørte jeg den nyeste maskinen, men den eldste er jo egentlig best. :wee:

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Bah. jeg husker ikke hvor mye jeg må ha av hver enkelt ting for å lage pizzadeig. :(

Får vel ringe mamma :p

7840388[/snapback]

 

eller søke på nettet...

7840392[/snapback]

Ikke søk på nettet..! Spør alltid din mor. Jeg skulle lage vaffler en gang, og spurte etter oppskriften her, så de sa noen oppskrifter hver. Jeg tok da en av de og når jeg skulle steke den var den helt våt og jævlig. Og jeg hadde laget en hel bolle med dritten. :no:

Lenke til kommentar
Ikke søk på nettet..! Spør alltid din mor. Jeg skulle lage vaffler en gang, og spurte etter oppskriften her, så de sa noen oppskrifter hver. Jeg tok da en av de og når jeg skulle steke den var den helt våt og jævlig. Og jeg hadde laget en hel bolle med dritten.  :no:

7841259[/snapback]

 

enig, mødre er smartere på oppskrifter enn forumtøser :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...