Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit nok at du er misunnelig, men du trenger ikke å skjule det.

7839367[/snapback]

Det er vanskelig å ikke misunne det. Man har det utrolig lett når man bor hjemme hos foreldre.

Jeg skjuler det ikke. Har sagt det mange ganger at jeg kunne tenke meg å bo hjemme lengre enn deg jeg gjorde.

Men var ikke sånn at jeg fikk 2 valgmuligheter.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig sikta du til meg, i dine øyne er jo jeg bortskjemt siden jeg bor hjemme, du er en tøs :)

7839374[/snapback]

Ja. Det er klart du er bortskjemt. Du kan ikke nekte for det ?

Vi er tøser.

7839380[/snapback]

Nei jeg nekter ikke for det, jeg er bortskjemt, men det hindrer meg ikke i å vite hva som betyr noe, eller å verdsette ting, som du så kalrt sier ifra om at jeg ikke kan siden jeg er bortskjemt.

Ja vi er to tøsete typer

Lenke til kommentar
Nei jeg nekter ikke for det, jeg er bortskjemt, men det hindrer meg ikke i å vite hva som betyr noe, eller å verdsette ting, som du så kalrt sier ifra om at jeg ikke kan siden jeg er bortskjemt.

Ja vi er to tøsete typer

7839390[/snapback]

Sier ikke at du ikke verdsetter det. Jeg sier at jeg vil gjerne ha det sånn, fordi jeg verdsetter det mer selv ad.

Vi er to tøsetete tøser som tøser på et tøse forum.

Lenke til kommentar
Sier ikke at du ikke verdsetter det. Jeg sier at jeg vil gjerne ha det sånn, fordi jeg verdsetter det mer selv ad.

Vi er to tøsetete tøser som tøser på et tøse forum.

7839407[/snapback]

Men du mener det at en som er bortskjemt, ikke ved å verdsette ting like mye som en som ikke er bortskjemt?

Vi er to tøsete typer som tøser rundt i trondheim å tøser oss på alle trønderene som liker tøsete gutter som oss

Lenke til kommentar
Men du mener det at en som er bortskjemt, ikke ved å verdsette ting like mye som en som ikke er bortskjemt?

Vi er to tøsete typer som tøser rundt i trondheim å tøser oss på alle trønderene som liker tøsete gutter som oss

7839421[/snapback]

Jeg verdsetter mer det jeg har jobba for, enn det jeg har fått.

Om jeg hadde fått en mobil, å den gikk i stykker. Så hadde det vært litt mer sånn "Jaja", enn om jeg hadde kjøpt det selv.

Vi er to skitne tøsete typer som tøser rundt i skitten i trondheims skitneste tøse strøk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...