Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tannleger er kos ja. Jeg husker da jeg var hos tannlegen og ble borra for snaue 2 år siden...da jeg reiste meg opp fra stolen og så i speilet var det fullt av blod i ansiktet. Seriøst. Det flydde mens hun borra. Deilig. Må også få fjerna visdomstennene mine på et eller annet tidspunkt. :\

Lenke til kommentar

Grotesque Hysterectomy vil ha blodet DITT!

 

Bandet har lappet sammen noen skjorter og håper dere lesere vil ha de så mye at å donere blod er interessant...

 

Er ikke det en strålende måte å starte et nytt konkurranseår på? Ha-ha...om du drypper litt fra nesen, munnen eller andre kroppsåpninger, send i vei og vit at om du vinner, du kan bære plagget med visshet om at du har ofret for å henge det på kroppen. :) Vi håper at bandet vet å behandle det de får inn, om ikke har de blitt tipset nå.

 

"De første tre som sender sitt blod til oss blir de heldige vinnere!" Det roper Alexander Konings, og adressen du skal sende væsken til er som følger:

 

Anthology Records

Hoff Terasse 8

0276 Oslo

 

Er ikke dette metal så vet ikke jeg

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Du tjener fett på det i utlandet i værtfall. Var en spermklinikk i Oslo elns før, men veit ikke om den ligger der enda.

7836991[/snapback]

Har hørt at de betaler i bøtter og spann for nordisk sæd over i statene... Problemet er bare at de ikke tar folk med psykiske forstyrrelser i familien :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...