Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal du bli sugd blod av?

*hate sprøyter og føle masse sympati med mushi*

7836783[/snapback]

Skal sjekke levra og nyrene. Tror ikke det står helt bra til med dem (er enten det eller vitanmin-mangel, det finner jeg nok ut). Selve blodprøva er grei, er bare de dumme armene mine som ikke er pene nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere høres ut som noen techno freeks. Det er ikke bra

7836743[/snapback]

Nei,nei,nei... Du finner aldri meg sittende å høre på noe annet en heavy-metal, power-metal eller black-metal o.l.

Å si at jeg hører på techno er som en fornermelse for meg! :mad:

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Trenger da ikke ta sprøyte når du tarblodprøve

7836795[/snapback]

Man bruker da sprøyter til å ta blodprøve med gjør man ikke... 0.8mm eller noe om jeg ikke tar feil :hmm:

Skal sjekke levra og nyrene. Tror ikke det står helt bra til med dem (er enten det eller vitanmin-mangel, det finner jeg nok ut). Selve blodprøva er grei, er bare de dumme armene mine som ikke er pene nok.

7836799[/snapback]

ah... sånn å forstå... slapp av de har sikkert sett verre :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Trodde ikke det var SÅ ille i grunn... Har bare erfaring med e30 men å montere stereo der var da ikke noe problem. :hmm:

7836636[/snapback]

 

Mje, var bare så horeteit å finne noe gjennomføringshull for strømkabelen. Endte opp med at jeg ga faen og brukte trykkluftdrill til å bore meg gjennom dritten, for så å plugge igjen med en plugg.

Lenke til kommentar
JA! Det plerier jeg og få hos tannlegen siden jeg alltid griner :wee: Blir så forbanna redd.

7836854[/snapback]

De lekene er jo det beste med tannlegen!

Her er jeg snart 26 år og det eneste positive jeg kan tenke meg om tannleger er en liten plastleke :!:

 

Det verste er at du får det om du spør!

(ja jeg har spurt :p)

 

Hater tannleger! Hater sprøyter! Sist jeg var hos tannlegen så skulle jeg rotfylle... Det tok litt lenger tid enn han hadde beregna så når han holdt på å gjøre seg ferdig så kunne jeg kjenne han rota rundt inni tanna! Vondt som faen!

 

*forbanne alle tannleger*

 

Sist jeg tok bodprøve fikk jeg bare en sånn nål stukket i fingeren. En slik som de som har diabetes bruker når de skal sjekke blodsukkeret.

7836830[/snapback]

Det HENDER de trenger litt mere blod enn det for å si det sånn. Den typen du tok var vel mest sannsynlig for å måle senkninga eller noe.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

ok. Så hvis jeg ber om en nål på rundt 2.5cm neste gang jeg skal ta blodprøve så blir jeg fort ferdig med andre ord? xD. Men lykke til i morgen da.  :)

7836892[/snapback]

 

Det er en god sansynlighet for at du må ha bblodoverføring for å ikke dø etter på da... men, hva gjør man ikke for å bli fort ferdig? :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...