Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes vi burde få en OT-baren webradio jeg...

7836509[/snapback]

VTserver? :hmm:

7836516[/snapback]

Det hadde faktisk vært sinnsykt fet. Noen som kunne tenke seg og skaffe en? Hadde vært gøy og se hvor mange som hadde hengt der hele dagen. Enda et + med det

er jo at vi da kunne ha avskaffet hele SO.

7836548[/snapback]

Ikke pokker om vi avskaffer SO!

 

Din... din... grrr... JEG HATER DEG!

 

Eller kanskje det ikke var så dumt?

 

EDIT: Jeg legger meg nå jeg og, sov godt. cy

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Det hadde faktisk vært sinnsykt fet. Noen som kunne tenke seg og skaffe en? Hadde vært gøy og se hvor mange som hadde hengt der hele dagen. Enda et + med det

er jo at vi da kunne ha avskaffet hele SO.

7836548[/snapback]

Kan jo ikke avskaffe SO! Vi må jo ha et sted å poste musikkønsker osv...

Lenke til kommentar
Det hadde faktisk vært sinnsykt fet. Noen som kunne tenke seg og skaffe en? Hadde vært gøy og se hvor mange som hadde hengt der hele dagen. Enda et + med det

er jo at vi da kunne ha avskaffet hele SO.

7836548[/snapback]

Du jubler som om du har oppfunnet hjulet. Det har vært en del Ventrilo servere igjennom SO sin historie. Teamspeak også. Men So består forsatt ;)
Lenke til kommentar

Aldri start noen montering av stereoanlegg i en E36 Compact, folkens!

 

Bilen min ser så jævlig prosjekt ut innvendig nå. Hanskerom fjernet (Trengte vel kanskje ikke det, men ble nå gjort), plastdeksler overalt, sammen med ledninger og diverse annet stæsj.

 

Så for å fullføre prosjektlooket dro jeg på et verksted-setetrekk, type plast. :p

Lenke til kommentar
Hvordan spiller er det?

 

Du kan låne min usb-kabel :D

 

EDIT: *trøste*

7836481[/snapback]

En TwinMOS ettellerannet litt "gammel".

Tiden begynner å bli knapp, jeg må finne den!

Edit: Fidel_Castro: jeg synes du skal bake litt loff og sende i posten til meg jeg!

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Aldri start noen montering av stereoanlegg i en E36 Compact, folkens!

 

Bilen min ser så jævlig prosjekt ut innvendig nå. Hanskerom fjernet (Trengte vel kanskje ikke det, men ble nå gjort), plastdeksler overalt, sammen med ledninger og diverse annet stæsj.

 

Så for å fullføre prosjektlooket dro jeg på et verksted-setetrekk, type plast. :p

7836612[/snapback]

Trodde ikke det var SÅ ille i grunn... Har bare erfaring med e30 men å montere stereo der var da ikke noe problem. :hmm:

 

*hente en ny øl*

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...