Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite spørsmål:

Hos meg står det

9 bruker(e) leser denne tråden (0 gjester og 2 anonyme brukere)

7 brukere: Billy Bob, Lightningwolf, Shikaru, Vegard_, b-real, Magga2k9, Knut Erik

 

Står det det samme hos moderatorer eller ser de hvem som er logga inn som skjult bruker? (ja jeg er en av dem :p)

Lenke til kommentar
Det ble nettopp lagt nakenbilder av J.A Riise i Liverpool-tåden... Jeg som er supporter av Liverpool brekker meg... Noen tips om hva jeg kan gjøre for å få dette fæle synet ut av hodet mitt?

7836103[/snapback]

Se på goatse i flere timer i strekk. Kan ikke love deg at du vil fortsette å være deg selv etter dette :)

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål:

Hos meg står det

9 bruker(e) leser denne tråden (0 gjester og 2 anonyme brukere)

7 brukere: Billy Bob, Lightningwolf, Shikaru, Vegard_, b-real, Magga2k9, Knut Erik

 

Står det det samme hos moderatorer eller ser de hvem som er logga inn som skjult bruker? (ja jeg er en av dem :p)

7836085[/snapback]

Du skal ikke se bort fra at b-real vet om alt du gjør nei. skummel tanke foresten :cry:
Lenke til kommentar
Det ble nettopp lagt nakenbilder av J.A Riise i Liverpool-tåden... Jeg som er supporter av Liverpool brekker meg... Noen tips om hva jeg kan gjøre for å få dette fæle synet ut av hodet mitt?

7836103[/snapback]

Se på goatse i flere timer i strekk. Kan ikke love deg at du vil fortsette å være deg selv etter dette :)

7836117[/snapback]

Hvis du fremdeles ikke er kvitt synet på netthinna så har du jo lemonparty-bildene hehe

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål:

Hos meg står det

9 bruker(e) leser denne tråden (0 gjester og 2 anonyme brukere)

7 brukere: Billy Bob, Lightningwolf, Shikaru, Vegard_, b-real, Magga2k9, Knut Erik

 

Står det det samme hos moderatorer eller ser de hvem som er logga inn som skjult bruker? (ja jeg er en av dem :p)

7836085[/snapback]

 

Iiik. Kan dere se at jeg henger i SO?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...