Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
B-real. Jeg synes du er den besteste av alle moderatorene. Jeg respekterer deg, og alle dine avgjørelser. En riktig flink moderator er du. Jeg liker også avataren din, og signaturen. Og ikke minst brukernavnet ditt, B-real.

7835339[/snapback]

*knis*

Det var da voldsomt :hmm:

;)

Kansje han sasksøker deg så må du skrape den av armen :hmm:

7835340[/snapback]

Kanskje han har spurt først? :)

7835352[/snapback]

Nei jeg har ikke spurt fyren om lov. Meneh...altså, vil han saksøke meg så skal han bare gjøre det. Jeg kan ikke i mine villeste fantasier forestille meg at han skulle gjøre noe slikt. Hvis det skjer så kutter jeg av meg armen heller så kan jeg ha den hengende et eller annet sted og bruke den til å daske alle dere med ;)
Lenke til kommentar
Helt enig. b-real er stor i kjeften, men han er det fordi han trenger det. Folk hører etter det han skiver, i allefall jeg. Jeg har stor respekt for han og vi trenger flere mods/admins som han ;)

 

Men navnet B|Real er på en måte bedre :)

 

Herr Brun: Ser på det nå. Må si den rakett myten er spennende.

7835356[/snapback]

Vel, jeg er stor i kjeften av natur..jeg er en nordlending, hva annet valg har man? :wee:

 

OMG, enough but kissing.

7835391[/snapback]

Butt is spelled with two "t"s.

7835402[/snapback]

Og vi minner igjen om at folk skriver slik de skriver og at det er unødvendig å kommentere skrivefeil. Må du på død og liv gjøre det så send vedkommende en høflig PM heller.

 

Demille: Vel...man sier aldri nei takk, dog jeg tror ikke det vil komme deg noe sted hvis du leter etter fordeler med å smiske til meg ;)

Lenke til kommentar
b-real: Jeg tenner på gutter, men jeg wanker til jenter. Hva sier du?

7835430[/snapback]

Det er et fritt land og du har da lov til å tenne på det du vil. Bare så lenge du holder tissetassen din for deg selv og ikke i nærheten av meg så skal du bare forsette :p
Jeg vasker i hjel meg altså!

7835440[/snapback]

Jeg føler med deg. Vasking suger så jævlig. Brukte 3-4 timer på å vaske hele kåken sist gang.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...