Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

ta enkelt. skriv om at vi får i oss for mye sukker som rød tråd. og så tar du med tanker fra altmulig runt det. Så kommer du til sluttpoenget, og konkluderer med at kanskje det ikke er så ille likevel. eller noe liknende. det må du fine ut selv. sluttpoenget og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er henrik tilbake.

 

Hmm, skal skrive et kåseri om sukker på halvdagsprøve i morgen. Noen som har noen forslag?

 

7834432[/snapback]

 

Sukker, en fiende for samfunnet. Brus og godteri gjør barna bare tykkere og tykkere. Har dette blitt et samfunnsproblem? hvor mange barn er det som ikke er hyperaktive? burde vi få alt som inneholder mye sukker ut av butikken for å skåne den neste generasjon?

 

osv.

 

(jeg er grei vettu :innocent: )

Lenke til kommentar
ta enkelt. skriv om at vi får i oss for mye sukker som rød tråd. og så tar du med tanker fra altmulig runt det. Så kommer du til sluttpoenget, og konkluderer med at kanskje det ikke er så ille likevel. eller noe liknende. det må du fine ut selv. sluttpoenget og.

7834501[/snapback]

Jada. Takk. Jobber med saken. :)

 

 

Edit: Sykt så greie folk var i dag da. :)

 

Edit: Sykt, mann. Meg og Trevakt er like gamle. Hadde jeg aldri trodd.

Endret av HorSe
Lenke til kommentar

istedet, demille, istedet for å si at du ikke mente det osv.. kan du bare si hvorfor du ikke likte han på en litt mild måte, så han skjønner deg. Han føler sikkert at du ikke liker han, men sitter og skriver noe annet.

Lenke til kommentar
ta enkelt. skriv om at vi får i oss for mye sukker som rød tråd. og så tar du med tanker fra altmulig runt det. Så kommer du til sluttpoenget, og konkluderer med at kanskje det ikke er så ille likevel. eller noe liknende. det må du fine ut selv. sluttpoenget og.

7834501[/snapback]

Jada. Takk. Jobber med saken. :)

 

 

Edit: Sykt så greie folk var i dag da. :)

 

Edit: Sykt, mann. Meg og Trevakt er like gamle. Hadde jeg aldri trodd.

7834530[/snapback]

jeg trodde du var 21 eller 17 jeg. Kjenner du Shizz Kebab? jeg tror han har snakket om deg btw

Lenke til kommentar
Heei:) Skjer her denne kvelden da??

 

btw. Noen som vet hvor lenge en burde lade opp batterie på mobilen FØRSTE gangen?  :hmm:

 

Hehe.. :wee:

7834567[/snapback]

lad i 20 timer første gangen. så holder det lengere de neste gangene

Lenke til kommentar
jeg trodde du var 21 eller 17 jeg. Kjenner du Shizz Kebab? jeg tror han har snakket om deg btw

7834583[/snapback]

Kjenner han ikke i RL, men han henger mye i den store Hip Hop-tråden.

 

 

Og takk forresten. Har en filosofi om at intil man er 30 er det positivt at folk tror du er eldre en du er. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...