Luchy Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 jeg har posta over 100 poster her så;D nei da se på hotel cæcar] Gratulerer. Ta en titt på førsteposten, les litt kanskje? Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Luchy: La meg se om jeg har forstått det riktig. Fordi jeg ikke er like kjent, og ikke har like mange poster som deg, så har jeg ingen rett til å være her? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Luchy: La meg se om jeg har forstått det riktig. Fordi jeg ikke er like kjent, og ikke har like mange poster som deg, så har jeg ingen rett til å være her? Og hvis du tror jeg er seriøs så kan du finne ut av det selv Endret 30. januar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) ..og DER var Demille tilbake. Etter å ha vært borte fra SO i nesten 2 minutter. Welcome back. 7833603[/snapback] Idiot. Jeg posta ikke, men nå skal jeg gjøre det, MASSE bare for å plage deg. =( Endret 30. januar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Ja, jeg tror du mente det seriøst. Og ja, jeg tror du har fordommer mot folk som har mindre postcount enn deg selv. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Ja, jeg tror du mente det seriøst. Og ja, jeg tror du har fordommer mot folk som har mindre postcount enn deg selv. Dessverre, men jeg gjør ikke det og hvordan fikk du det inntrykket av meg? De jeg ikke liker er folk som bare poster unødvendig poster og ikke greier å følge reglene i tråden. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Ja, jeg tror du mente det seriøst. Og ja, jeg tror du har fordommer mot folk som har mindre postcount enn deg selv. Dessverre, men jeg gjør ikke det og hvordan fikk du det inntrykket av meg? De jeg ikke liker er folk som bare poster unødvendig poster og ikke greier å følge reglene i tråden. 7833663[/snapback] Så mine innlegg er unødvendige? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Noen som vil komentere bloggen min? Bare Jonas er grei nokk til å gjøre det Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Så mine innlegg er unødvendige? Har jeg sagt det? Har jeg sagt at jeg ikke liker deg? Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Så mine innlegg er unødvendige? Har jeg sagt det? Har jeg sagt at jeg ikke liker deg? 7833687[/snapback] Ikke direkte. Men gikk ut ifra at det var meg du siktet til. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Ikke direkte. Men gikk ut ifra at det var meg du siktet til. Jeg siktet ikke til noen. Jeg skrev dette De jeg ikke liker er folk som bare poster unødvendig poster og ikke greier å følge reglene i tråden. Hvordan får du det til at det er deg jeg siktet til? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Friends, we are all friends... llalalalallala Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Luchy: Fordi det var vi to som ikke hadde en fullt så koselig dialog. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Luchy: Fordi det var vi to som ikke hadde en fullt så koselig dialog. Greit, men husk en ting. Hadde jeg ikke likt deg så ville jeg ha siktet til deg. Men nå legger vi vekk dette å fortsetter med noe annet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 åt løvbiff og stekte poteter. Smakte godt. men mett blei jeg ikke Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Kvikk Lunch (Sjokoladen) Er dritgod ! Ha'kke peiling på hvordan det skrives XD Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Luchy: Fordi det var vi to som ikke hadde en fullt så koselig dialog. Greit, men husk en ting. Hadde jeg ikke likt deg så ville jeg ha siktet til deg. Men nå legger vi vekk dette å fortsetter med noe annet 7833789[/snapback] Greit. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 åt løvbiff og stekte poteter.Smakte godt. men mett blei jeg ikke 7833797[/snapback] Typisk det der. Hver gang du spiser noe godt, er det aldri nok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Er det flere enn meg som har lagt merke til at det blir færre innlegg i denne tråden så fort hotel cæsar går på tv? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Kan ikke forstå at noen idetheletatt gidder å se på det dritet. Det er en skam for Norge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg