Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det var ikke det jeg sa. jeg sa ikke at de er mobbere. bare at noen blir undertrykket. Det er bæsj. og de undertrykkede er ikke vennene mine.

7832067[/snapback]

 

Du trenger vel ikke være kompis med de som er undertrykt for å få disse "kompisene" dine til å slutte med det?

 

Stiss2k; Nuddler? det er digg :thumbup:

Endret av kenny-
Lenke til kommentar

jeg har ikke sagt at jeg ikke gjør noe med det. jeg har fortalt om at det er rart at verden er sånn. og at den alltid har det. de svakeste dyrene i flokken blir left behind.

 

men nokk om det. jeg tror det ikke er så interesangt egentlig

Lenke til kommentar
mmm... jeg sitter her og hører på Slipknot og drikker blåbærsaft  :thumbup:

7832042[/snapback]

ok :thumbup:

sitter her og drikker cola og hører på Jethro Tull - A Passion Play

7832047[/snapback]

Jeg sitter her og.. drkker ikke noe nå for er ikke tørst, og.. har på annlegget men ikke noe musikk, så hører på msn lydene som snart begynner å komme..

 

Edit: Satt på Dragonforce - Fury Of The Storm.

Endret av ;P
Lenke til kommentar
det er ikke det at jeg synes dynd på dem. jeg bare tenker at det er så ille at verden er sånn.

7832092[/snapback]

Ja, hvorfor gjør du ikke noe med det da? Alt hjelper.

7832100[/snapback]

anbelfaler og si i fra til lærer. er lurt det

7832104[/snapback]

si til læreren noe som har skjedd på alle skoller i hele verden alltid.

Lenke til kommentar
jeg har ikke sagt at jeg ikke gjør noe med det. jeg har fortalt om at det er rart at verden er sånn. og at den alltid har det. de svakeste dyrene i flokken blir left behind.

 

men nokk om det. jeg tror det ikke er så interesangt egentlig

7832112[/snapback]

:roll:

 

Jaja, jeg sliter enda med SATA drivere, jeg sitter å brenner cder med forskjellige drivere kombinasjoner :wee:

Jaja, jeg har pepsimax og pepsico.

Lenke til kommentar
jeg har ikke sagt at jeg ikke gjør noe med det. jeg har fortalt om at det er rart at verden er sånn. og at den alltid har det. de svakeste dyrene i flokken blir left behind.

 

men nokk om det. jeg tror det ikke er så interesangt egentlig

7832112[/snapback]

:roll:

 

Jaja, jeg sliter enda med SATA drivere, jeg sitter å brenner cder med forskjellige drivere kombinasjoner :wee:

Jaja, jeg har pepsimax og pepsico.

7832134[/snapback]

 

 

alle har brus her jo men ikke jeg:( . noe som har forslag til mat i dag? må være noe jeg har hjemme eller kan ha hjemme ikke kabab og sånt.

Lenke til kommentar

hva synes dere om bildet? jeg husker ikke hvor jeg fant det, men jeg fallt øyeblikkelig for det. jeg syntes det var så treffende. sterkt. mange ting som kommer opp i huet når jeg ser det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...