Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hæ? nørder er mennerkser de også

7831783[/snapback]

Går du seriøst rundt og depper over regnskogen?

 

Jeg tror ikke på deg, jeg vedder på at du sitter å ler, akkurat nå.

7831812[/snapback]

jeg lover, du.

Lenke til kommentar
Er ikke bare meg det er snakk om her, du som gråter deg i søvn vær natt pga du vet at du ikke kan holde meg i armene dine, ikke bare litt engang

7831806[/snapback]

Du har gjennomskuet meg :cry: Hellsikes!! Jeg trenger deg, åååh, kom hit å ta meg

 

:roll:

 

Demille må være den råeste dama som fins i verden. *omglozpleasedon'thitme!* :cry:

7831825[/snapback]

Alle vet da at jeg er det. Ikke noe teori det, ren FAKTA:

Endret av Demille
Lenke til kommentar
jeg pleier å vere deppa når jeg har sittet i stolen min og tenkt litt. så kommer en sterk tanke. da føler jeg smerten dems. steinansikt.

 

ellers så blir jeg deppa for mye lekser (jeg må komme inn på elvebakken vgs neste år!)

7831588[/snapback]

du vet ikke hvor ille det er du! en gang var jeg så deppa at jeg slo lillebroren min i panna. uten grunn.

7831611[/snapback]

Jeg tenkte på trerene i regnskogen. de blir hogget ett hvert 5. sekund. 24/7. Og imens sitter lillebroren min og spiser potoet-chips i sofaen og ser på TV. Hvor ironisk er ikke det?

7831665[/snapback]

den ene ganger. det var det som fikk meg til å gi han en kul.

Jeg depper også over at andre blir undertrykket på skolen.

7831722[/snapback]

Du har ingenting å deppe over, begynn med tennis timer elns.

Faktisk, så tror jeg at du bare kødder med oss nå, jeg nekter å tro på dette.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

7831848[/snapback]

Jeg skjønner at det kan virke litt rart ja. Men det er ikke tull. Det virker som du prøver å lage en krangel, så jeg blir utestengt igjen. Jeg akn bare si at det er helt sant det jeg skrev.

Lenke til kommentar
Du er 3år eldre, og du ser ikke akkurat ut som en nerd, så er det ingen smukre damer i arendal?  :hmm:  :)

7831850[/snapback]

 

Ser jeg ikke ut som en nerd? Hva vil det si :p

 

Jeg tenker faktisk ikke over at jeg er 19, jeg hater å bli gammel.. jeg vil være ung igjen, selv om det skader ingen å flørte litt, være hyggelig osv. Selv om jeg kanskje er litt frampå :p

 

Mange fine jenter i Arendal, bare synd at de fleste har like høy iq som en q tips, og gjør omtrent like mye nytte som en stein.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Jeg skjønner at det kan virke litt rart ja. Men det er ikke tull. Det virker som du prøver å  lage en krangel, så jeg blir utestengt igjen. Jeg akn bare si at det er helt sant det jeg skrev.

7831873[/snapback]

Flott at du bryr deg om regnskogen og andre elever osv, men du trenger da ikke å grave hodet helt ned i sanden og vifte med et hvit flagg.

Hvis du føler at de har det så ille prøv heller å sitt å tenk på ting du kan gjøre for å hjelpe de.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...