Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
EDIT: AgentP; Stoooorklem til deg  :love:

7831478[/snapback]

 

Takk, det hjalp :)

 

Jeg kan.. :) Hva er det du er lei deg for da?

7831481[/snapback]

 

Arrh... alt mulig.. :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Jeg er smådeppa  :(

 

Noen som vil trøste meg? :innocent:

7831476[/snapback]

når jeg er deppa, onanerer jeg, så tar jeg en dusj og noe godt å spise. Så ødelegger jeg noe og hører på musikk. Og jeg tegner noe litt blodig.

7831504[/snapback]

 

Og det hjelper?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Arrh... alt mulig.. :/

7831513[/snapback]

 

Du kan ivertfall trøste deg med at du ikke er den eneste... :) Vi er alle glade i deg vet du AgentP!

7831520[/snapback]

 

:fun::wee:

Lenke til kommentar

jeg pleier å vere deppa når jeg har sittet i stolen min og tenkt litt. så kommer en sterk tanke. da føler jeg smerten dems. steinansikt.

 

ellers så blir jeg deppa for mye lekser (jeg må komme inn på elvebakken vgs neste år!)

Lenke til kommentar

du vet ikke hvor ille det er du! en gang var jeg så deppa at jeg slo lillebroren min i panna. uten grunn. så begynte han å gråte. i ett kvarter eller noe. er to år yngre en meg.

 

bedre å skade andre enn seg selv når man er deppa da :thumbup:

Lenke til kommentar
ellers så blir jeg deppa for mye lekser (jeg må komme inn på elvebakken vgs neste år!)

7831588[/snapback]

Når det kommer til skoleting kan jeg finne på å deppe, men da har jeg en god grunn: Nesten ingen har tro på at jeg kommer til å greie å komme inn på medisinstudier i Norge. Ok, de har vel egentlig det, men de pleier å si "Seriøst?! Det er kjempevanskelig. Da må du jobbe mye, tror du at du greier det?!" osvosv :( Selvfølgelig greier jeg det.

Lenke til kommentar
ellers så blir jeg deppa for mye lekser (jeg må komme inn på elvebakken vgs neste år!)

7831588[/snapback]

Når det kommer til skoleting kan jeg finne på å deppe, men da har jeg en god grunn: Nesten ingen har tro på at jeg kommer til å greie å komme inn på medisinstudier i Norge. Ok, de har vel egentlig det, men de pleier å si "Seriøst?! Det er kjempevanskelig. Da må du jobbe mye, tror du at du greier det?!" osvosv :( Selvfølgelig greier jeg det.

7831613[/snapback]

 

 

Hvis ikke du kommer inn, da kommer ihverfall ikke jeg inn..

 

 

Nå er jeg deppa. :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...